Gå til innhold

Del 2: sexdrømmer som går ut over forholdet.

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Golden.

At jeg har slike sexdrømmer har ingen ting med sjalusi å gjøre.

Det er snakk om at jeg holder han våken om nettene, og disse drømmene varer som regel i flere timer. Jeg blir også fortvilet over situasjonen ettersom jeg aldri husker drømmene selv, og fordi jeg vet at jeg ikke hadde likt å være i hans situasjon. Hadde disse drømmene vært noe som skjedde kun en gang i blant ville det vært noe helt annet, men når det er snakk om flere timer hver eneste natt.... ja, da hadde jeg selv begynt å lure. Det er derfor jeg prøver å finne noen gode råd som kanskje funker, og i bestefall møte en jente eller gutt som er i, eller har vært, i samme situasjon.

Som jeg sa i det første innlegget har vi et fantastisk sexliv, og vi lar hverandre få utløp i forskjellige fantasier og drømmer vi begge har. Vi har ikke hatt noen problemer med å snakke åpent om hva vi føler og ønsker når det er snakk om sex, men vi krysser heller ingen av våre egne grenser.

At vi faktisk søker noen gode råd og kanskje et dytt i riktig retning, er fordi dette er noe som plager oss begge to, og fordi vi faktisk ikke har klart å finne ut av dette selv.

På de svarene jeg har fått, så merker jeg at det fokuseres på at alle mens drøm er at det ligger en dame og stønner og tar på seg selv om natten.. Og jada.. Han har i flere tilfeller vekt meg for å bli med på "moroa", men han, som de fleste, har en jobb å gå til. Og når jeg da holder han våken til 1-2 tiden om natten, så forstår jeg at dette kan bli et problem.

Derfor håper jeg å få et litt annet syn på situasjonen, for sånne situasjoner som dette kan ikke alltid løses med sex, eller å si at han lever en hver manns fantasi, og skylde på at han er sjalu.

Men tusen takk for tilbakemeldingene;) Det var bare ikke akkurat de svarene og rådene jeg søkte etter;)

Fortsetter under...

Når du legger ut et innlegg på sexforumet må du regne med at folk tror problemet er av seksuell art. Men dette har jo egentlig ikke noe med sex å gjøre i det hele tatt, men at du sover urolig og forstyrrer søvnen hans. Har dere prøvd at han vekker deg hver eneste gang du sover utolig, ikke bare de gangene han vil ha sex? Har han prøvd med sov-i-ro?

Det er du som skriver inn på forumet seksualitet. Men problemet ditt/deres er jo da ikke spesielt at dette er sex-drømmer, men at du sover så urolig at du holder han våken. Det høres ikke helt vanlig ut hvis det som du skriver holder på i timesvis og bråker. Har du lagt merke til om det gjør noen forskjell om du spiser rett før du legger deg, onanerer, legger deg sent/tidlig, er sliten/har trent, har drukket alkohol osv.? Jeg ville snakket med en lege (ikke en sexekspert) om det er noe som kan gjøres, du sover kanskje for tungt eller lett. Går du i søvne? Er du uthvilt når du våkner? Har du mareritt også? (hvordan vet dere at det sexdrømmer når du ikke husker noe? ) Mannen min snakker i søvne, men det er ikke så ofte jeg våkner av det, og da sover jeg jo videre med en gang. Du må sove unormalt urolig hvis han er våken i timevis.

Hvis det fortsetter og en lege eller søvnekspert ikke kan hjelpe, bør dere ha separate senger, eventuelt rom. Kjipt, men bedre enn at det sliter utrolig på forholdet.

Gjest Kan være andre årsaker

Det var for noen uker siden et program om søvnforstyrrelser som gikk på det seksuelle. Husker ikke hvilken kanal, men programmet var brittisk.

Blandt annet var det en kvinne som onanerte både en og flere ganger om nattet. Noen ganger hele natten. Hun var ikke klar over det. Samboeren hennes syntes det var plagsomt.

En mann hadde sex med samboeren sin om natta. Hun trodde han var våken, men han sov faktisk. Nå oppfattet ikke hun/han det som et problem.

En annen mann ble faktisk voldsomt seksuell påtrengende når han sov. Så voldsomt at samboeren hans var redd ham.

En tredje mann ble anklaget for voldtekt. Jada, han hadde hatt sex, men ante det ikke. Han ble frikjent da det ble bekreftet medisinsk at han faktisk ikke ante hva han ggjorde. Litt for sent for han mistet både jobb og anseelse. Ble redd for å sove i sammen med andre.

Felles for de alle er at det er en form for søvnforstyrrelse. Dette ble bekreftet i et søvnlaboratorium. En del av disse hadde bl.a. gått i søvne som barn/ungdom.

Jeg opplevde faktisk en del ganger at eksen hadde sex med meg i søvne. Jeg trodde jo han var våken og de fleste gangene var det ok. Nå var faktisk ikke han voldsom. Bare litt aktiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...