Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har vært sammen i 5 mnd,på den lille stunda,har vi knapt hatt sex. Jeg vil så gjerne ha mere begjær i forholdet,mens han sier han skal skjerpe seg og kose mere med meg,men det skjer lissom ikke noe. Han er litt overvektig og jeg lurer rett å slett på om han er litt sjenert...jeg har sagt til ham,og sier det hver dag at han er såååå fin slik han er,derfor jeg valgte ham.

Han er også veldig flink med å si at han elsker meg hver dag og han lar meg sitte i arm kroken,og nusse lissom,men han gjør ingen tilnærmelser når det gjelder feks å ta meg litt på brystene under genseren,eller kose der nede når vi har lagt oss.

Jeg har snakket med ham om dette,for jeg begynner jo seriøst å lure på om jeg er bra nok i hans øyne...jeg føler meg jo ikke deilig og sensuell.

Skal legge til at jeg har gitt forslag til feks å dusje sammen,ta et bad,bare ligge kose for å bli opphisset,men han ler det liskom bort,og nå vet jeg ikke helt om jeg vil holde ut stort lenger...jeg trenger lidenskap i forholdet også,ikke bare koz å nuss...

Hva mener dere noen tips? eller gode svar...råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286280-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mandarin1365380635

Det spørs jo litt hva som er grunnen til at han ikke vil ha mere lidenskap. Min samboer var på samme viset den første tiden vi var sammen. Lurte også flere ganger på om jeg rett og slett måtte avslutte forholdet. For jeg kunne ikke se at jeg kunne greie meg med sex 2 ganger i mnd, og knapt nok det. Andre forhold jeg har vært i har man jo nærmest vært som kaniner den første tiden.. :)

Nå etter 1,5 år som samboere er det bedre. Mye bedre. Men ikke det mest lidenskapelige forhold jeg har vært i. Men nok til at jeg kan leve med det.

Men grunnen til at han ikke var helt med første tiden var rett og slett psykisk. Han hadde ikke hatt sex etter at han ble skilt et halvår før vi traff hverandre, og han hadde rett og slett problemer med det sammen med meg. Men etter mange prater og litt hjelp fra legen, så er det blitt mye bedre. Nå også uten at han trenger å bruke noe. Det er ikke alltid så enkelt. Om vi jenter ikke er helt med, så går det greit likevel. Men om mannen ikke er helt med så er det ikke like enkelt å sjule. Prestasjonsangst er ikke bare bare...

Håper det ordner seg for deg/ dere. Synes du skal gi det litt tid, og ikke mas på ham..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286280-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2297725
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva som er grunnen til at han ikke vil ha mere lidenskap. Min samboer var på samme viset den første tiden vi var sammen. Lurte også flere ganger på om jeg rett og slett måtte avslutte forholdet. For jeg kunne ikke se at jeg kunne greie meg med sex 2 ganger i mnd, og knapt nok det. Andre forhold jeg har vært i har man jo nærmest vært som kaniner den første tiden.. :)

Nå etter 1,5 år som samboere er det bedre. Mye bedre. Men ikke det mest lidenskapelige forhold jeg har vært i. Men nok til at jeg kan leve med det.

Men grunnen til at han ikke var helt med første tiden var rett og slett psykisk. Han hadde ikke hatt sex etter at han ble skilt et halvår før vi traff hverandre, og han hadde rett og slett problemer med det sammen med meg. Men etter mange prater og litt hjelp fra legen, så er det blitt mye bedre. Nå også uten at han trenger å bruke noe. Det er ikke alltid så enkelt. Om vi jenter ikke er helt med, så går det greit likevel. Men om mannen ikke er helt med så er det ikke like enkelt å sjule. Prestasjonsangst er ikke bare bare...

Håper det ordner seg for deg/ dere. Synes du skal gi det litt tid, og ikke mas på ham..

Vel vel,en får jo holde ut og prøve å se på sikt,har jo ikke akkurat dårlig tid :o)

Jeg elsker jo mannen mener jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286280-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2299418
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...