Gå til innhold

Hvor blir sokkene av?

Anbefalte innlegg

Gjest Sokken som går
Skrevet

Jeg har stadig bare én sokk, og den andre er sporløst forsvunnet, lurer på hvor de drar ;-)

Hva tror dere?

Skrevet

Jeg lurer på hvor alle sokkene til kjæresten min tar veien. Han har en del enslige sokker. Selv har jeg 100% styr på sokkene mine, og jeg har så vidt jeg kan huske aldri mistet en sokk.

Gjest anna karenina
Skrevet

Sokkene er der du la dem fra deg. Rett og slett! :o)

Det virkelige mysteriet er hvorfor man ikke tar av seg sokkene ved skittentøyskurven.

Skrevet

Jeg lurer på hvor alle sokkene til kjæresten min tar veien. Han har en del enslige sokker. Selv har jeg 100% styr på sokkene mine, og jeg har så vidt jeg kan huske aldri mistet en sokk.

Har du prøvd å vrenge dem så alle har retten ut?

Skrevet

Sokkene er der du la dem fra deg. Rett og slett! :o)

Det virkelige mysteriet er hvorfor man ikke tar av seg sokkene ved skittentøyskurven.

Sokkesnoker trives godt i vaskemaskiner! Om nettene sniker de seg ut og spiser kulepenner og poseklyper.

Skrevet

Sokkesnoker trives godt i vaskemaskiner! Om nettene sniker de seg ut og spiser kulepenner og poseklyper.

Skrevet

Er det de som tar pengene mine også? Jeg mener de pengene som jeg ikke skjønner hvor har blitt av...

Skrevet

*nikker* og lightere

Skrevet

Er det de som tar pengene mine også? Jeg mener de pengene som jeg ikke skjønner hvor har blitt av...

Bare småpenger. Men den australske shoppingormen kan gjøre det av med store summer nå man ser en annen vei.

Skrevet

*nikker* og lightere

Og nøkler, men de klarer den visst ikke å fordøye, så de gulpes opp igjen på de merkeligste steder.

Skrevet

Og nøkler, men de klarer den visst ikke å fordøye, så de gulpes opp igjen på de merkeligste steder.

Hehe :oD

Gjest kvinne 46
Skrevet

Eg forstår det heller ikkje. Eg har ein stor skittentøydunk halvfull av enklinger.

Skrevet

Jeg aner ikke hvor sokkene blir av, men jeg bruker de enslige sokkene til å pusse sko, så kommer iallefall de til nytte...

Skrevet

De drar ut for å lage et nytt liv på egen hånd. Skilsmissestatistikken er høy for sokkepar.

Skrevet

Om en vasker sengetøy og sokker sammen så hender det en kan få noen overraskelser når en skal ha på sengetøyet. :-)

Jeg har en diger bærepose med enslige sokker. Jeg lever i håpet om at motsokken en dag skal møte opp.

Skrevet

Om en vasker sengetøy og sokker sammen så hender det en kan få noen overraskelser når en skal ha på sengetøyet. :-)

Jeg har en diger bærepose med enslige sokker. Jeg lever i håpet om at motsokken en dag skal møte opp.

Da jeg skiftet på senga sist så fant jeg en sokk og en gulvtue inne i trekket :-). Skjønner ikke hvem som vasket og la sammen disse klærne (kan ikke ha vært meg??)

Skrevet

Da jeg skiftet på senga sist så fant jeg en sokk og en gulvtue inne i trekket :-). Skjønner ikke hvem som vasket og la sammen disse klærne (kan ikke ha vært meg??)

Det var nok ikke du, men vasketrollet. :-)

Skrevet

De allierer seg med en penn, former en rakett og drar til Sokkeplaneten ==)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...