Gjest bippp Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Det var nok ikke du, men vasketrollet. :-) Hvordan ser egentlig et sånt troll ut? 0 Siter
soleil Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Hvordan ser egentlig et sånt troll ut? Jeg tror det må være et større og litt skumlere troll enn sokketrollet. ;-) 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg tror det må være et større og litt skumlere troll enn sokketrollet. ;-) Hjelp, nå får jeg ikke sove ((. Er hjemme alene....skummelt ja 0 Siter
Sofline Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Har du prøvd å vrenge dem så alle har retten ut? Jada... :-) 0 Siter
Orio Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jada... :-) Det fungerte for en jeg kjenner. Da han giftet seg hadde han to bæreposer med enslige sokker som han sa kona bare kunne kaste. Hun syntes det var usannsynlig mange av dem, så hun så gjennom dem først. Og da alle var vrengt med retten ut var det bare noen få enslige igjen. De ble kastet. Nå har han gitt opp hele prosjektet, og har bare helt like, svarte sokker. 0 Siter
Speak Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Har du ikke hørt hva Øystein Sunde synger da? Det er AEG'n som spiser dem!!!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Har to små barn, og telte for litt siden 23 enslige barnesokker. Er det mulig!? 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Har du ikke hørt hva Øystein Sunde synger da? Det er AEG'n som spiser dem!!!!! Hjelp!! Ut med AEGèn, men hvilket merke er best da tro? Tror jeg må spørre i butikken...om de har vaskemaskiner som ikke spiser sokker :-) 0 Siter
Speak Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hjelp!! Ut med AEGèn, men hvilket merke er best da tro? Tror jeg må spørre i butikken...om de har vaskemaskiner som ikke spiser sokker :-) *gapskratter* Skulle likt å vært flue på veggen da du kommer inn og spør... 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 *gapskratter* Skulle likt å vært flue på veggen da du kommer inn og spør... Ser jeg en flue på veggen i butikken, så skal jeg blunke til deg :-). Kan godt hende jeg finner på dette ja, kjenner h=n på butikken ganske godt )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.