Gå til innhold

Madeleine Mcann

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vett
Skrevet

Hei,

Så på nettet at de kunne kanskje gått inn og sett på satelittbilder over området hvor madeleine forsvant. Er det slik at dette går ann. Hvorfor har de i alle tilfelle ikke gjort dette? Håper de finner lille

Madeleine..............Tenker masse på familien hennes. Må jo være helt uholdbart for dem hvis de ikke er innblandet i forsvinngen

Skrevet

De virker ikke så innmari lei seg heller.. De viser det hvertfall ikke..

Skrevet

Sorgen har mange ansikter også steinansikter.

Skrevet

jepp det går ann å få satelitt bilde.. en kompis av meg som er litt sånn datafreak gjorde dette. han fikk se området rundt seg og huset sitt, litt kult.. men tok sinnsykt stor plass på daten så du kan jo ikke ha annet enn det innpå omtrent.. men tror ikke det er så veldig lovlig som privat person...

vet ikke hva jeg tror om den saken lenger. sorger har mange ansikt,ja. men........

håper hvertfall vi får svar en gang. er jo helt forferdelig...

Skrevet

Er det en fasit på hvordan man ser ut når man sørger?

Gjest absolutt--1
Skrevet

Nei det er det ikke. Men i løpet av 4 mnd er dte mange som ville fått seg en knekk. Mange, ikkke nødvendigvis alle.

Skrevet

Kan vi være så snill å slutte å spekulere rundt hvorvidt disse menneskenes ansiktsuttrykk er adekvate i forhold til situasjonen de er i??

Verden hadde vært enklere å leve i dersom alle barnemordere hadde et eget ansiktsuttrykk, mens sørgende foreldre hadde et annet.

Slik er det dessverre ikke, og om saken er sånn eller slik, så har jeg INGEN problemer med å forestille meg at det de har vært igjennom (og er midt oppi) kan føre til at følelseslivet lammes fullstendig.

Og enten de er skyldige eller uskyldige, så forekommer det meg nærmest mirakuløst at de, med det presset de er under, klarer å mobilisere krefter til å gi tvillingene sine forsvarlig omsorg.

Skrevet

nei? jeg sa bare at det ser ut som de ikke søger så veldig. Det er mitt inntrykk

Skrevet

Kan vi være så snill å slutte å spekulere rundt hvorvidt disse menneskenes ansiktsuttrykk er adekvate i forhold til situasjonen de er i??

Verden hadde vært enklere å leve i dersom alle barnemordere hadde et eget ansiktsuttrykk, mens sørgende foreldre hadde et annet.

Slik er det dessverre ikke, og om saken er sånn eller slik, så har jeg INGEN problemer med å forestille meg at det de har vært igjennom (og er midt oppi) kan føre til at følelseslivet lammes fullstendig.

Og enten de er skyldige eller uskyldige, så forekommer det meg nærmest mirakuløst at de, med det presset de er under, klarer å mobilisere krefter til å gi tvillingene sine forsvarlig omsorg.

Da kan vi slutte å spekulere i hva som har skjedd også da, for det vet vi ikke!

Skrevet

Da kan vi slutte å spekulere i hva som har skjedd også da, for det vet vi ikke!

Jeg sluttet med det i det øyeblikket mediene begynte å sitere fra morens dagbok. Fikk mer enn nok da det skulle være et indisium at moren ofte var sliten (pussig nok, med bare 3 unger under 4 år å ta seg av).

Skrevet

Jeg sluttet med det i det øyeblikket mediene begynte å sitere fra morens dagbok. Fikk mer enn nok da det skulle være et indisium at moren ofte var sliten (pussig nok, med bare 3 unger under 4 år å ta seg av).

ok:)

Skrevet

ok:)

Skrevet

Hvordan skulle de til enhver tid se ut for at du skulle tro at de er lei seg?

Skrevet

Hvordan skulle de til enhver tid se ut for at du skulle tro at de er lei seg?

Et ansiktsuttrykk som viser at de er lei seg? I stedet for å ha et steinansikt.. Men det er min mening,

Skrevet

Et ansiktsuttrykk som viser at de er lei seg? I stedet for å ha et steinansikt.. Men det er min mening,

Det der er jo helt håpløs tankegang. Ingen aner hvor mye de gråter - for det er jo det ultimate triste ansiktsuttrykket, ja? - bak stengte dører. Når de skal ut av huset antar jeg de stålsetter seg. Det er neppe særlig om å gjøre å få en liten million blitz opp i ansiktet så fort man leer en ansiktsmuskel.

Ingen vet hvordan andre opplever sorg, og akkurat det der bør man holde seg for god til å overhode kommentere.

Skrevet

Det der er jo helt håpløs tankegang. Ingen aner hvor mye de gråter - for det er jo det ultimate triste ansiktsuttrykket, ja? - bak stengte dører. Når de skal ut av huset antar jeg de stålsetter seg. Det er neppe særlig om å gjøre å få en liten million blitz opp i ansiktet så fort man leer en ansiktsmuskel.

Ingen vet hvordan andre opplever sorg, og akkurat det der bør man holde seg for god til å overhode kommentere.

hvorfor skal jeg holde det for meg selv? det er jo min mening.

Skrevet

hvorfor skal jeg holde det for meg selv? det er jo min mening.

Tja, kanskje for å slippe å framstå som dum?

Skrevet

Tja, kanskje for å slippe å framstå som dum?

eh ok? Trodde det var derfor man hadde slike forum, for å si sin mening? men tydeligvis ikke.

Skrevet

eh ok? Trodde det var derfor man hadde slike forum, for å si sin mening? men tydeligvis ikke.

Whatever. Uttrykk dine meninger som du vil. Det synes bare en smule tanketomt å tro at sorg = strigråt 24 timer i døgnet.

Men du om det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Det er neppe særlig om å gjøre å få en liten million blitz opp i ansiktet så fort man leer en ansiktsmuskel.''

Uten å ta stilling til skyld eller ikke skyld i Madeleines forsvining, så har vel foreldrene fått det de ba om når det gjelder akkurat medias nærvær, og de har selv brukt media for alt media er verdt - helt til media snudde se mot dem. Selvsagt kunne de ikke forutse alle mer eller mindre syke (og sikkert mange uriktige) spekulasjoner media har hostet opp, men de er antakelig intelligente mennesker som burde vite at media styres av oppslag og ikke er dukker man ka styre som man vil. Så jeg kan ikke si jeg syns synd i dem fordi de blir forfulgt av blitzregn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...