Gå til innhold

Madeleine Mcann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Whatever. Uttrykk dine meninger som du vil. Det synes bare en smule tanketomt å tro at sorg = strigråt 24 timer i døgnet.

Men du om det.

var ikke det jeg sa heller. sa at det SÅ ut som at de ikke er så lei seg,pga uttrykket dems.

Skrevet

''Det er neppe særlig om å gjøre å få en liten million blitz opp i ansiktet så fort man leer en ansiktsmuskel.''

Uten å ta stilling til skyld eller ikke skyld i Madeleines forsvining, så har vel foreldrene fått det de ba om når det gjelder akkurat medias nærvær, og de har selv brukt media for alt media er verdt - helt til media snudde se mot dem. Selvsagt kunne de ikke forutse alle mer eller mindre syke (og sikkert mange uriktige) spekulasjoner media har hostet opp, men de er antakelig intelligente mennesker som burde vite at media styres av oppslag og ikke er dukker man ka styre som man vil. Så jeg kan ikke si jeg syns synd i dem fordi de blir forfulgt av blitzregn.

"men de er antakelig intelligente mennesker som burde vite at media styres av oppslag og ikke er dukker man ka styre som man vil. Så jeg kan ikke si jeg syns synd i dem fordi de blir forfulgt av blitzregn"

Og dette tror du de har var særlig opptatt av? Ærlig talt tror jeg ikke de har tenkt en tøddel på at de selv blir kjendiser over hele verden. Jeg tror de i sin fortvilelse og sorg KUN har vært opptatt av en ting. Finne Madeleine.

Skrevet

Det er i alle fall mulig å se ganske detaljert. Jeg har sett satelittbilde av huset/eiendommen min og jeg ser bilene og til og med ei lita hytte sønnen min har bygget på eiendommen.

Mulig de kan få det enda mer detaljert også.

Skrevet

Kan vi være så snill å slutte å spekulere rundt hvorvidt disse menneskenes ansiktsuttrykk er adekvate i forhold til situasjonen de er i??

Verden hadde vært enklere å leve i dersom alle barnemordere hadde et eget ansiktsuttrykk, mens sørgende foreldre hadde et annet.

Slik er det dessverre ikke, og om saken er sånn eller slik, så har jeg INGEN problemer med å forestille meg at det de har vært igjennom (og er midt oppi) kan føre til at følelseslivet lammes fullstendig.

Og enten de er skyldige eller uskyldige, så forekommer det meg nærmest mirakuløst at de, med det presset de er under, klarer å mobilisere krefter til å gi tvillingene sine forsvarlig omsorg.

Så enig!

Skrevet

De virker ikke så innmari lei seg heller.. De viser det hvertfall ikke..

For en tåpelig uttalelse. Folk sørger på sin egen måte. Da jeg mistet en person som sto meg veldig nært fikk jeg høre fra andre at jeg tok det så fint. Jeg gikk ikke rundt med sorgen skrevet i ansiktet på dagtid, men jeg sov lite og spiste lite og hadde store gråtetokter når jeg var hjemme. Jeg kunne våkne på natten og riste i gråt. Bare min samboer viste hvordan jeg egentlig hadde det.

Folk sørger forskjellig.

Skrevet

For en tåpelig uttalelse. Folk sørger på sin egen måte. Da jeg mistet en person som sto meg veldig nært fikk jeg høre fra andre at jeg tok det så fint. Jeg gikk ikke rundt med sorgen skrevet i ansiktet på dagtid, men jeg sov lite og spiste lite og hadde store gråtetokter når jeg var hjemme. Jeg kunne våkne på natten og riste i gråt. Bare min samboer viste hvordan jeg egentlig hadde det.

Folk sørger forskjellig.

-"Tar det så fint" brukes ofte og jeg synes det er så merkelig uttrykk. Hvordan kan andre en den det gjelder vite hvordan vedkommende takler sorgen? "Tar det så fint", betyr det at vedkommende ikke viser følelser overfor andre?

Skrevet

De virker ikke så innmari lei seg heller.. De viser det hvertfall ikke..

Jeg synes det virker som de virkelig lider og jeg er overbevist om at de er uskyldige.

Skrevet

var ikke det jeg sa heller. sa at det SÅ ut som at de ikke er så lei seg,pga uttrykket dems.

Jeg synes sorgen ligger tykt utenpå dem.... Dessuten synes jeg det virker særdeles usmart av foreldrene å lage så stort medieoppstyr rundt saken dersom det er de som har drept henne...

Gjest ChiengMai
Skrevet

"men de er antakelig intelligente mennesker som burde vite at media styres av oppslag og ikke er dukker man ka styre som man vil. Så jeg kan ikke si jeg syns synd i dem fordi de blir forfulgt av blitzregn"

Og dette tror du de har var særlig opptatt av? Ærlig talt tror jeg ikke de har tenkt en tøddel på at de selv blir kjendiser over hele verden. Jeg tror de i sin fortvilelse og sorg KUN har vært opptatt av en ting. Finne Madeleine.

''Ærlig talt tror jeg ikke de har tenkt en tøddel på at de selv blir kjendiser over hele verden. Jeg tror de i sin fortvilelse og sorg KUN har vært opptatt av en ting. Finne Madeleine.''

Jeg for min del har sluttet å tro noe som helst i denne saken

Skrevet

Nei det er det ikke. Men i løpet av 4 mnd er dte mange som ville fått seg en knekk. Mange, ikkke nødvendigvis alle.

Vi vet da ingenting om hvordan de er når de ikke er på TV.

Skrevet

Enig. Og jeg forstår ikke hvordan man kan tro noe annet.

Skrevet

Jeg synes sorgen ligger tykt utenpå dem.... Dessuten synes jeg det virker særdeles usmart av foreldrene å lage så stort medieoppstyr rundt saken dersom det er de som har drept henne...

Enig med deg. Jeg synes også de ser svært sørgende ut.

Gjest ChiengMai
Skrevet

På bilder ser de ut som steinansikter, det er jeg enig i. Men det ser også ut som om mora har grått mye, ho ser tom, sliten og dradd ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...