Gå til innhold

Ubehagelig sexstilling eller...?

Anbefalte innlegg

Gjest Mann som lurer

Jeg er en mann som har hatt sex en 7 kvinner total, og i 4 av tilfellene forhold som varte mer enn 12 mnd. Jeg er ikke den som kommanderer kvinnene til å gjøre det og det, og kjører forholdvis safe når det kommer til sexstillinger. Det hender at jeg prøver meg på noe "nytt" når jeg styrer. Det som har slått meg er at ingen av de jeg har hatt sex med har gjort en omvendt ridestilling, dvs at hun sitter øverst med ryggen mot meg.

Er denne stillingen vond på noen måte, eller føles den ubehagelig for henne siden ingen av de jeg har truffet har tatt eget initativ til denne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286299-ubehagelig-sexstilling-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er da grei den

Nei, det er slettes ikke ubehagelig på noen måte for meg iallefall.

Det er en svært sexuell stilling for meg. Altså en stilling som ikke blir førstevalget for meg. Når en forhold har vart litt så er det mer naturlig å slippe seg helt løs og da er det ingen hinder for noen stillinger.

Ved siden av å synes stillingen er god å bruke så er det veldig opphissende det visuelle jeg vet partneren har.

Annonse

For meg er dette en stillig som jeg bruker hvis jeg har lyst til å komme raskt - det gir meg ekstra friksjon på g-punktet og med penis i den vinkelen er det liksom letter å "dunke løs".

Vi har speil i fotenden av senga, så jeg syntes at det kan være litt ekstra opphissende å se på oss i speilet når vi har sex, og det er lettest i denne stillingen.

Personlig liker jeg den stillingen, men mye fordi jeg vet at den kan være ekstra opphissend for partneren. Han har jo godt innsyn... pluss at den kan jo varieres litt også.

Men, selv om jeg liker den, betyr det jo ikke at den brukes hver gang. :-)

Annonse

Det er faktisk en av mine favoritter..... Topp 2!

Når jeg sitter der og humper opp og ned,

så treffer klitoris hans baller.. og det er godt :)

Jeg kommer ikke av den stillingen uten stimulering av klitoris med fingre,

men den er på en måte litt "annerledes" denn de vanlige.. mener nå jeg.

Jeg liker og bruker den stillingen endel. Har ingen problem med å komme på den måten, og jeg styrer jo løpet selv.

Mulig det blir en litt lite intim stilling. Og av og til syns jeg det kan være litt deilig også. Om jeg kun vil fokusere på en ting av gangen, ikke kline, bli befølt på brystene (ok... Det lar seg jo gjøre med ryggen til også da) og stimulert på andre måter på likt.

Jeg nyter i allfall godt selv på denne måten, og partneren min har heller aldri klaga ;0)

• 4 uker senere...
Gjest eastdept

Jeg liker og bruker den stillingen endel. Har ingen problem med å komme på den måten, og jeg styrer jo løpet selv.

Mulig det blir en litt lite intim stilling. Og av og til syns jeg det kan være litt deilig også. Om jeg kun vil fokusere på en ting av gangen, ikke kline, bli befølt på brystene (ok... Det lar seg jo gjøre med ryggen til også da) og stimulert på andre måter på likt.

Jeg nyter i allfall godt selv på denne måten, og partneren min har heller aldri klaga ;0)

Jeg personlig liker ikke denne stillinga fordi jeg ikke ser gutten, dessuten får jeg det liksom ikke helt til å ri han den veien.. Har egentlig ikke følt at den har gjort noen nytte for meg og da tørker jeg raskt og det blir litt sårt i stedet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...