Gjest nyoperert denne uka Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg ble operert på tirsdag. Fjernet livmoren. Jeg kom hjem fra sykehuset i går, torsdag. Jeg er fortsatt veldig svimmel og kvalm, selv om smertene er så å si fraværende. Noe luftplager, bare. Noen som vet når jeg kan forvente å bli kvitt ubehaget? 0 Siter
Gjest tar sin tid Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Ei venninne av meg hadde samme operasjon en gang. Hun valgte et opphold på opptreningssenter etterpå, og var der i en uke. Da hadde hun kommet seg noenlunde, men jeg mener hun var sykemeldt ennå en uke etter det, minst. 0 Siter
pampen Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jeg hadde et mindre inngrep i livmoren og var svimmel i en uke etterpå. 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå. Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Da jeg fikk fjernet livmoren og eggstokkene brukte kirurgen kikkhullmetoden. Fire små snitt på ca. 1 cm hver rundt omkring på magen. Dro hjem dagen etter operasjonen, og eneste problemet jeg hadde etterpå var at jeg ikke greide å sove i senga ettersom jeg stort sett sover på magen. Var kun kvalm og svimmel de første timene etter at jeg våknet fra narkosen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.