Gå til innhold

idol

Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Skrevet

frustrert over hvor mange vanvittig dårlige som melder seg på. idiotisk! kan heller få se litt mer av de som er gode:)

Skrevet

Hehe, jeg synes det er halve moroa.

men hadde vært litt geit å se noen av de gode.. sånn som hun melissa, som var helt sikker på at hun gikk videre.. var jo ikke god i det hele tatt.. men men... får håpe det blir bra når vi får se de som kom videre..

Skrevet

Hei dorthe!!!! Ååå så hyggelig se kjente igjen! Forøvrig heeeelt enig med deg ang idol..... sitter og ler meg skakkt i hjel av alle de talentløse idolene!! Hehehe

Skrevet

Helt enig! Det er jo nå i de innledende rundene at moroa er! :D

Skrevet

Ja, det er jo nesten pinlig at ingen av disse har blitt fortalt at de ikke kan synge. Er det ingen som tør å fortelle dem det, eller er de så skråsikre på sin egen stemme at de ikke bryr seg om hva de nærmeste sier?

Skrevet

Ja, det er jo nesten pinlig at ingen av disse har blitt fortalt at de ikke kan synge. Er det ingen som tør å fortelle dem det, eller er de så skråsikre på sin egen stemme at de ikke bryr seg om hva de nærmeste sier?

kan virke slik! hadde følt meg vanvittig dum hvis jeg gikk og sa til alle at jeg var kjempe flink å synge.. så får jeg bare kritikk av dommerene... driter seg selv ut!

Skrevet

Hei dorthe!!!! Ååå så hyggelig se kjente igjen! Forøvrig heeeelt enig med deg ang idol..... sitter og ler meg skakkt i hjel av alle de talentløse idolene!! Hehehe

Du har jo vært borte lenge. Så hyggelig at du er tilbake :o)

Skrevet

Helt enig! Det er jo nå i de innledende rundene at moroa er! :D

I dag ble jeg plutselig helt svett for jeg tenkte at dette er faktisk noe eldstemannen min kunne funnet på å gjøre og da hadde jeg daua. Tenk å sitte her å se på og så dukket han opp og dreit seg ut. HJELP

Skrevet

I dag ble jeg plutselig helt svett for jeg tenkte at dette er faktisk noe eldstemannen min kunne funnet på å gjøre og da hadde jeg daua. Tenk å sitte her å se på og så dukket han opp og dreit seg ut. HJELP

Så lenge de har psyke til å drite seg ut er det greit.

Vondt å se på de som ikke har det.

Skrevet

men hadde vært litt geit å se noen av de gode.. sånn som hun melissa, som var helt sikker på at hun gikk videre.. var jo ikke god i det hele tatt.. men men... får håpe det blir bra når vi får se de som kom videre..

De bra får vi se seinere vet du når konkurransen virkelig begynner. Det er jo derfor det er morsomt å se de som synger jævli

Skrevet

Så lenge de har psyke til å drite seg ut er det greit.

Vondt å se på de som ikke har det.

Min har humor han altså, men jeg tror ikke jeg hadde likt og sett på nei. Jeg var jo kjemperedd da minstemann skulle synge solo på skolen på julesangaften, men det gikk heldigvis over all forventning. Han sang aldeles nydelig, synes mamma, men det var jo derfor han var valgt ut og da.

Skrevet

Noen er så dårlige at til og med jeg klarer å høre det (med høreapparatet på)!! Helt utrolig merkelig at de i det hele tatt tør å melde seg på. Jeg er ovveraska over hvor mange raringer som finnes her i dette landet ;)

Skrevet

Min har humor han altså, men jeg tror ikke jeg hadde likt og sett på nei. Jeg var jo kjemperedd da minstemann skulle synge solo på skolen på julesangaften, men det gikk heldigvis over all forventning. Han sang aldeles nydelig, synes mamma, men det var jo derfor han var valgt ut og da.

Jeg har hørt datteren min synge solo flere ganger, men jeg hadde holdt henne igjen med makt om hun skulle finne på å melde seg på idol. Ville ikke ha utsatt henne for det nei:)

Synes så synd på de som åpenbart tror de kan synge og får disse forferdelige kommentarene rett i fleisen. De kunne ha pakket inn ordene sine litt mer.

Datteren min kjenner vet om en som var med i dag.Det gikk ikke så bra.

Kolegaen min vet også om en. Det gikk heller ikke så bra.

Skrevet

Jeg har hørt datteren min synge solo flere ganger, men jeg hadde holdt henne igjen med makt om hun skulle finne på å melde seg på idol. Ville ikke ha utsatt henne for det nei:)

Synes så synd på de som åpenbart tror de kan synge og får disse forferdelige kommentarene rett i fleisen. De kunne ha pakket inn ordene sine litt mer.

Datteren min kjenner vet om en som var med i dag.Det gikk ikke så bra.

Kolegaen min vet også om en. Det gikk heller ikke så bra.

Men min er 25 år og antagelig hadde jeg ikke visst om det. Ikke er han noe spesielt flink til å synge heller selv om han ikke synger falsk. Så midt i programmet fikk jeg plutselig noia :o)

Skrevet

Men min er 25 år og antagelig hadde jeg ikke visst om det. Ikke er han noe spesielt flink til å synge heller selv om han ikke synger falsk. Så midt i programmet fikk jeg plutselig noia :o)

He he, dette slipper jeg å bekymre meg for. Jeg tror neppe datteren min er typen til å finne på noe slikt:)

Det virker som mange er overbevist om å komme videre og blir helt knust når de ikke gjør det. Jeg lurer på om foreldrene vet om det på forhånd. Jeg ville gjort alt jeg kunne for å advare.

Hun ene som var med (Anne Lene?) tror jeg var flink. Hun hørtes flink ut da hun øvde etter å ha fått en ny sjanse, men nervene ødela.

Skrevet

He he, dette slipper jeg å bekymre meg for. Jeg tror neppe datteren min er typen til å finne på noe slikt:)

Det virker som mange er overbevist om å komme videre og blir helt knust når de ikke gjør det. Jeg lurer på om foreldrene vet om det på forhånd. Jeg ville gjort alt jeg kunne for å advare.

Hun ene som var med (Anne Lene?) tror jeg var flink. Hun hørtes flink ut da hun øvde etter å ha fått en ny sjanse, men nervene ødela.

Men sønnen min er typen, men han hadde overlevd og ledd seg ihjel etterpå.

Jeg tror hun siste kommer med. Stakkars, hun var jo så nervøs at hun sang feil sang og plutselig husket hun ikke den riktige. Jeg tror også at hun er flink.

Skrevet

Men sønnen min er typen, men han hadde overlevd og ledd seg ihjel etterpå.

Jeg tror hun siste kommer med. Stakkars, hun var jo så nervøs at hun sang feil sang og plutselig husket hun ikke den riktige. Jeg tror også at hun er flink.

"Men sønnen min er typen, men han hadde overlevd og ledd seg ihjel etterpå"

Da trenger du ikke bekymre deg. Hvis han har venner som ler med han og ikke av han, er ingen skade skjedd om han skulle drite seg litt ut:)

Skrevet

"Men sønnen min er typen, men han hadde overlevd og ledd seg ihjel etterpå"

Da trenger du ikke bekymre deg. Hvis han har venner som ler med han og ikke av han, er ingen skade skjedd om han skulle drite seg litt ut:)

Nei, det hadde ikke vært noe problem, han er lettvind sånn :o)

Skrevet

Det virker som de tror de kan synge i og med at de blir så skuffa. Når jeg åpner kjeften, hører jeg virkelig at jeg ikke kan synge. Skjønner ikke at de ikke hører det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...