Gå til innhold

Hmm.. Hagesaks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje litt trist at jeg i en alder av 25 bruker en fredagskveld på å fundere på hvordan jeg skal få gjort noe med hekken utenfor.. hehe

MEN: Hvor i all verden får man tak i en billig hagesaks? Den trenger ikke å være allverden skarp og solid, bare jeg får tynnet litt i rekkene her. På Obs tar de 300 kr for en ganske stor en, men det er litt i overkant for en student :-/

Anyone?

Skrevet

hehe tror jeg skal legge meg. synes det sto hakekors:) (nå er det gale!) hehe... 300 var ganske rimlig. ellers må du til forhandlere som fiskers,bosch,black and dekker osv... de er dyre.. så ville gått for den du fant...

Skrevet

Gjør som meg: Vent til den blir så høy at naboen irriterer seg og tar ansvar...

Skrevet

hahahaha

Skrevet

hehe tror jeg skal legge meg. synes det sto hakekors:) (nå er det gale!) hehe... 300 var ganske rimlig. ellers må du til forhandlere som fiskers,bosch,black and dekker osv... de er dyre.. så ville gått for den du fant...

Hakekors er ikke helt min greie.. og bra er det, tror jeg :-)

Ah.. Okei. De hadde en på Lidl for en stund siden, skjønner du.. Og den tok de 49 for, men de var tomme inne jeg klarte å pelle meg dit. Hadde sikkert holdt i massevis for meg.. Sukk.

Skrevet

Haha!

Problemet er bare at innen naboene (som jeg ikke deler hage eller innkjørsel eller noe) irriterer seg nok, så har ytterdøra mi grodd ned, og det er jo.. litt dumt.. hehe

Skrevet

Kanskje du kan låne av en nabo - eller noen andre?

Har nettopp flyttet inn her, men kanskje det er en måte å hilse på, og snakke litt med naboene borti veien her? Eller er det frekt? Siden jeg ikke kjenner dem.. Hmmm.

Skrevet

Legg inn annonse på finn.no

"Pent brukt hekksaks eller hagesaks ønskes meget billig, da jeg er en fattig student."

Du får sikkert henvendelser på annonsen. Finn er knakende kjekk :D

Skrevet

Hvis du er singel så sjekker du bare opp en eller annen kjekkas og ber ham hjelpe deg. Det funker - jeg garanterer av erfaring! Riktignok ikke med hekksaks, men med andre ting. ;o) Menn elsker det når de kan være litt ordentlig mann og hjelpe en kvinne i "nød"!

Gjest hjelpeløse kvinner
Skrevet

Hvis du er singel så sjekker du bare opp en eller annen kjekkas og ber ham hjelpe deg. Det funker - jeg garanterer av erfaring! Riktignok ikke med hekksaks, men med andre ting. ;o) Menn elsker det når de kan være litt ordentlig mann og hjelpe en kvinne i "nød"!

Og noen menn misliker "billige triks"...

Skrevet

prøv Clas Ohlson. der koster de fleste hagesaksene godt under to hundre.

Skrevet

Haha!

Problemet er bare at innen naboene (som jeg ikke deler hage eller innkjørsel eller noe) irriterer seg nok, så har ytterdøra mi grodd ned, og det er jo.. litt dumt.. hehe

Jeg har en hekk som deler min hageflekk fra naboens. Og jeg har ikke klippa den mer enn en gang de 6 åra jeg har bodd her. Nå skal det sies til mitt forsvar at naboen er ufattelig pertentelig, og når på det tidspunktet han drar fam hagesaksa, har ikke jeg vurdert den et øyeblikk som for høy eller utvokst. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...