Gå til innhold

Rockwool, Glava eller Paroc-isolasjon

Anbefalte innlegg

Gjest husdolern
Skrevet

Vi skal isolere et loft og skal ha 20 cm isolasjon. Hvilke av disse merkene er best/rimeligst?

Har sett Rockwool på tilbud til 159 kr for 2,07 m2 nå.

Fortsetter under...

Skrevet

Rockwool og Glava er like gode og det er heller ikke så mye forskjell i pris, hvis det er noe. Men undersøk litt her og der med henhold til pris, det kan variere mye.

Rockwool er litt fastere i formen, så jeg synes den er bedre å håndtere.

Paroc isolasjon kjenner jeg ikke noe til.

Skrevet

Rockwool og Glava er like gode og det er heller ikke så mye forskjell i pris, hvis det er noe. Men undersøk litt her og der med henhold til pris, det kan variere mye.

Rockwool er litt fastere i formen, så jeg synes den er bedre å håndtere.

Paroc isolasjon kjenner jeg ikke noe til.

*sukk* Jeg elsker handymen... ;o)

Og nå skal jeg snart lene meg tilbake og se min elskede montere varmepumpe - sexy! Men først skal vi få båten på land...

Skrevet

*sukk* Jeg elsker handymen... ;o)

Og nå skal jeg snart lene meg tilbake og se min elskede montere varmepumpe - sexy! Men først skal vi få båten på land...

Nå,nå, pust rolig nå....rolig....sånn ja:-)

Trodde du hadde tatt en rotfylling jeg, så du hadde roet deg litt:-)

Skrevet

Nå,nå, pust rolig nå....rolig....sånn ja:-)

Trodde du hadde tatt en rotfylling jeg, så du hadde roet deg litt:-)

*Flirer* Har hatt opptil flere "rotfyllinger" de siste par dagene, men mye vil ha mer vet du. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...