Gjest husdolern Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Vi skal isolere et loft og skal ha 20 cm isolasjon. Hvilke av disse merkene er best/rimeligst? Har sett Rockwool på tilbud til 159 kr for 2,07 m2 nå. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Rockwool og Glava er like gode og det er heller ikke så mye forskjell i pris, hvis det er noe. Men undersøk litt her og der med henhold til pris, det kan variere mye. Rockwool er litt fastere i formen, så jeg synes den er bedre å håndtere. Paroc isolasjon kjenner jeg ikke noe til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Rockwool og Glava er like gode og det er heller ikke så mye forskjell i pris, hvis det er noe. Men undersøk litt her og der med henhold til pris, det kan variere mye. Rockwool er litt fastere i formen, så jeg synes den er bedre å håndtere. Paroc isolasjon kjenner jeg ikke noe til. *sukk* Jeg elsker handymen... ;o) Og nå skal jeg snart lene meg tilbake og se min elskede montere varmepumpe - sexy! Men først skal vi få båten på land... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 *sukk* Jeg elsker handymen... ;o) Og nå skal jeg snart lene meg tilbake og se min elskede montere varmepumpe - sexy! Men først skal vi få båten på land... Nå,nå, pust rolig nå....rolig....sånn ja:-) Trodde du hadde tatt en rotfylling jeg, så du hadde roet deg litt:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Nå,nå, pust rolig nå....rolig....sånn ja:-) Trodde du hadde tatt en rotfylling jeg, så du hadde roet deg litt:-) *Flirer* Har hatt opptil flere "rotfyllinger" de siste par dagene, men mye vil ha mer vet du. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.