Gå til innhold

Madeleine Mcann saken

Anbefalte innlegg

Gjest tenker jeg da
Skrevet

Synes det er utrolig trist med denne forsvinningen. Men hva er det som gjør denne saken så innmari spesiell? Tenk hvor mange andre barn som forsvinner i denne verden uten at vi hører noen ting. Greit nok at det blir en media sak,. Men sånn oppmerksomhet som denne saken har fått, så skulle man nesten tro at dette aldri hadde hendt før. Når dette er sagt så håper jeg denne saken får en lykkelig slutt, og det samme håper jeg med alle andre barn som har blitt borte.

Gjest Lei av hele navnet
Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg spyyr bare jeg hører navnet hennes nå. Jeg har det langt oppe i halsen, og blir dårlig hevr dag når jeg ser på nyhetene. Snakk om sirkus.. Er jo bare et par dager siden ei jente i Polen(?) ble drept av en mann etter å ha vært forsvunnet i en uke, men neida: Hun hører man først om etter hun var død. Eller hva med den lille gutten som var borte i Spania? Leste om det en gang i en liten artikkel, hører aldri noe mer om det. Det er like fælt om det er foreldrene eller noen andre, men å kun tenke på Madeleine og ingen andre, viser hvor tette enkelte er i pappen sin.. AH, utblåsing:) Det er selvfølgelig trist, men det tristeste er at dette skjer hver dag, hele dagen og overalt= Men ingen hører om det fordi foreldrene ikke har råd til noen turnering rundt i verden.

Skrevet

ja det har vært nevnt ørten ganger her inne .............

Gjest tenker jeg da
Skrevet

ja det har vært nevnt ørten ganger her inne .............

Ja sikkert. Men ikke av meg....

Skrevet

tenkte på det samme her om dagen.. er jo så vanvittig mange slike saker så kommer èn frem i media.. samme med Doung saken. merkelig det derre.. tror desverre ikke det kommer til å bli noe lykkelig slutt for noen av de sakene som er nevnet ... fæl verden! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...