Gjest trist om dagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg og mannen min har vært gift i litt over 11 år. Jeg er 33 år og vi har et barn på 3 1/2 år. Det siste 1/2 året har vært en vanskelig tid i forholdet vårt, og særlig fra min side. Han henger liksom bare med... vi har pratet om det jeg synes er vanskelig, men det er så mye jeg ikke kan si til ham. Først og fremst vil jeg bare si at for meg er utgangspunktet hele tiden at det skal være meg og ham! Separasjon er et ikke-tema fra min side liksom... Har jeg giftet meg så har jeg giftet meg. Og han er virkelig en god og hyggelig mann på veldig mange måter, jeg kjenner meg helt trygg sammen med ham, og han er min beste venn. Men det er også dette siste punktet som gjør det så vanskelig... jeg greier nemlig ikke å tenne på ham seksuellt lenger, og hadde det vært opp til meg hadde vi sluttet å ha sex, vi hadde hatt sepatate soverom, og det nærmeste vi hadde kommet kroppslig intimitet hadde vært kos i armkroken til hverandre. Den siste tida har jeg hatt mindre og mindre lyst til å kysse ham også. Det er en del fysiske ting som gjør at han frastøter meg istedenfor tiltrekker meg, bla.ahar han den siste tiden fått en veldig vond ånde, og bare han puster på meg får jeg helt vondt, og trekker meg unna. Jeg ser ikke bort i fra at dette også er noe av grunnen til at jeg rett og slett frastøtes fra ham også seksuellt. Jeg har prøvd å nevne dette forsiktig for ham, men det ser ikke ut til at han er villig til å gjøre noe med det. Han er heller ikke villig til å prate om det eller høre på det, virker det som. Dagene og ukene går og han lukter fremdeles vondt... Og jeg blir så trist! Dette med dårlig ånde er noe som har utviklet seg de siste månedene, og jeg må nevne at mangel på sexlyst har for meg vart i flere år. Det er et forferdelig omfattende tema, så jeg kan ikke ramse opp alt her, men kan nevne at en del forhold sikkert spiller en rolle i denne sammenhengen, som bla.a seksuelle overgrep da hjeg var ungdom, årevis med negative prøverørsforsøk, et negativt kroppsbilde hos meg selv + en generell prestasjonsangst fra min side. Jeg har ikke gjort det lett for ham jeg heller! Den første tida vi var sammen hadde vi sex daglig! Og etter det har det bare blitt mindre og mindre... helt til jeg nå føler ingen lyst på ham, og han frastøter meg med den dårlige ånden sin. Jeg er så redd for at ekteskapet vårt skal bli så mangelfullt på intimitet og spenning at vi bare glir helt fra hverandre, til det ikke er en eneste saftig dråpe igjen... Jeg setter veldig pris på det om det er noen av dere som både har råd å gi meg og erfaringer å dele med meg! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286340-jeg-kjenner-meg-s%C3%A5-trist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela25 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Forst vil jeg si: Du virker som en veldig ydmyk og god person:) Fikk bare en trang til aa si det... Dette med daarlig aande kan komme av at han har hull i tennene, og bor ta seg en tur til tannlegen for aa faa sjekket det.(Evt. utelukke det) Om han ikke har det, saa kan et legebesok kanskje hjelpe, kan jo vaere mageproblemer.... Jeg foler med deg ang. fortiden din. Har du gaatt til psykolog, eller gjort noe annet for aa bearbeide gamle saar? Jeg tenker at alt det du har vaert igjennom av vonde ting kan gaa utover seksuallivet.... Kanskje lett for meg aa si, men jeg synes du skal vaere mer direkte til mannen din, ikke vaer redd for det. Sammen kan dere hjelpe hverandre ut av denne situasjonen. Det er lettere naar man er to, enn èn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286340-jeg-kjenner-meg-s%C3%A5-trist/#findComment-2298405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.