Gå til innhold

hvor mange identiteter har dere på ulike forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på seks ulike forum, hvor jeg har seks ulike identiteter. Føler meg litt splittet til tider.

Har dere ulike nick til de forumene dere er på, eller har dere det samme nicket?

svar gjerne anonymt om dere vil

Skrevet

Jeg er bare Lillemus jeg. Har en og annen gang vært "Anonym i dag" f.eks., men er så og si alltid Lillemus.

Skrevet

Jeg bruker Angela25:) Vet det er noen som ikke bruker sitt nick hvis de svarer paa emner som kanskje kan provosere,ol. Eller de stiller spm. som kan utlevere dem.... Men jeg foretrekker aa vaere den jeg er, med mine synspunkter og spm.!

Skrevet

Jeg bruker alltid mitt eget nick. En gang tror jeg at jeg brukte et annet nick, men det var av hensyn til et familiemedlem som jeg var redd noen kunne kjenne igjen. Folk som kjenner meg i RL vil lett kjenne meg igjen her inne, så av den grunn ønsket jeg å beskytte dette familiemedlemmet.

Ellers skriver jeg kun om ting jeg kan stå for også i RL :)

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg mente forum utenom DOL. Ser nå at det ikke kommer frem av spørsmålet mitt:)

Gjest yesbutisaidbutter
Skrevet

Jeg er bare Lillemus jeg. Har en og annen gang vært "Anonym i dag" f.eks., men er så og si alltid Lillemus.

luremus..eller nei kanskje ikke lure

Skrevet

Nei, jeg er på dol og avkroken med dette nicket og så er jeg på et amerikansk forum hvor dette nicket var opptatt og derfor har jeg et annet der.

Tenk at Dorthe var opptatt, helt utrolig, Dorthe er jo meg jo ;o)

Skrevet

Jeg har samme nick på alle forum. En sjelden gang bruker jeg et engangsnick hvis jeg for eksempel skal spørre om noe pinlig.

Skrevet

Jeg har samme nick på alle forum. En sjelden gang bruker jeg et engangsnick hvis jeg for eksempel skal spørre om noe pinlig.

Jeg leste ikke hele tråden her... :-)

Jeg bruker også dette nicket på andre fora enn dol.

Skrevet

Jeg er ikke på andre fora enn DOL. Her på DOL holder jeg meg til prust, bortsett fra enkelte sjeldne ganger, der jeg ikke har lyst til å utlevere "meg".

Gjest ChiengMai
Skrevet

På DOL har jeg en identitet. På alle andre fora har jeg en annen, men bruker den samme over alt. Altså har jeg to. Denne adre har jeg hatt siden jeg startet på nettet. Her på DOL bruker jeg dette nicket fordi jeg først havnet på Adopsjon, og det er relatert til første adopsjonen vår.

Skrevet

Jeg har et annen brukernavn på et annet forum, vet egentlig ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg er ikke på andre fora enn DOL. Her på DOL holder jeg meg til prust, bortsett fra enkelte sjeldne ganger, der jeg ikke har lyst til å utlevere "meg".

Hvordan gjør du det? Nicet kommer jo automatisk opp. Dum :(

Skrevet

Fant ut av det. Ikke så dum likevell heldigvis "puh"

Skrevet

Hvordan gjør du det? Nicet kommer jo automatisk opp. Dum :(

Fjerner nicket under innlegget og skriver et annet.

Skrevet

hvilke andre forum er du på?

Jeg er på en del andre forum. av frykt for å bli gjenkjent pga en del ting jeg legger ut så har jeg ulike nick på hvert forum. Er redd for at folk skal finne ut av identiteten min og finne ut hvilke forum jeg ellers er på. Hvis det skjer, så sliter jeg .

Skrevet

Jeg har hatt tre ulike nick. Jeg het først Multippel, så het jeg Rrose senere AnnaMolina og nå heter jeg Multippel igjen:- )

Jeg skifter ikke nick mellom ulike fora.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...