Gå til innhold

Feil mailadresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får til stadighet mail fra noen veldig standhaftige avsendere (privatpersoner) som tydeligvis tror jeg er en annen. Det virker som om disse to kjenner hverandre, og tar meg for en tredje bekjent. Går ut fra at de har fått oppgitt feil adresse, det kan vel være en bokstav eller to som mangler eller er byttet ut?

Problemet er at jeg har svart vennlig på hver eneste mail, at jeg bor i Norge (avsenderne er svenske) og at jeg ikke er den NN som de tydeligvis prøver å sende mail til. Etterhvert har jeg sendt svarmail og sagt det (for 2.-3. gang) og dessuten bedt dem om å slette adressen min samt ta kontakt med den de TROR de sender til for å få riktig adresse.

Det nytter bare ikke, og nå er jeg (sant å si) dritt lei av dem! Hva kan jeg gjøre? Sånn utenom å sende mailer med sykt provoserende/motbydelige bilder, i håp om at de blir så forbanna at de sletter meg?

Gjest slettet mail
Skrevet

Jeg tror jeg bare ville slette mailene med en gang de kom inn og ikke tenkt mer over det.

Skrevet

Jeg tror jeg bare ville slette mailene med en gang de kom inn og ikke tenkt mer over det.

Jeg har gjort det også, men det er ganske store mengder det er snakk om altså! Hvis jeg merker den "spam", så kanskje de neste går rett i spamboksen, slik at jeg ikke må gjøre mer med dem?

Skrevet

Jeg har gjort det også, men det er ganske store mengder det er snakk om altså! Hvis jeg merker den "spam", så kanskje de neste går rett i spamboksen, slik at jeg ikke må gjøre mer med dem?

du kan blokkere mailaddresser for å sende deg mail.. på options, blokk

Gjest slettet mail
Skrevet

Det er i hvert fall veldig respektløst å plage folk på denne måten!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...