Gå til innhold

Langvarige halsplager

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget av hoven hals i snart 2 mnd. I løpet av denne tiden har jeg også vært forkjølet et par ganger. Begynner å bli veldig lei nå, og lurer på hva det kan være. Jeg er ikke spesielt sår i halsen, men er veldig hoven ved svelget og i åpningen mellom nese/hals. Problemet blir forverret ved fysisk aktivitet, og da blir jeg som regel litt tett i nesen også. Formen ellers er grei, men jeg har hatt kortere perioder hvor jeg har vært ganske svimmel og uopplagt. Legen min trodde det var bihulebetennelse, så jeg fikk antibiotika (Ery Max). Etter en 10 dagers kur var det ingen forbedring i halsen. Tok også prøve for kyssesyken, men den var negativ. Legen kjente på skjoldbruskkjertelen, men den var visst helt fin og da utelukker visst det stoffskifteproblemer. Har nå tatt blodprøver for å sjekke dette også, men det er dessverre lang svartid. Mandlene er også utelukket av legen min. Har du noen formening om hva det kan være? Kan nevne at jeg har hatt bihuleproblemer tidligere. Fødte barn for 8 mnd siden, og kroppen min har vært veldig mottagelig for sykdom siden da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286366-langvarige-halsplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...