Gå til innhold

Trives dere på dol nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker bare innom av og til og det er ofte langt imellom. Har lagt merke til at dol har forandret seg. Mer koseprat og mindre diskusjoner enn før.

Er dere mer fornøyde nå eller savner dere dol som det var? Eller er det slik at de som ikke er fornøyde har sluttet å være her?

Skrevet

Jeg synes tidvis det var mer koseprat før, jeg. Dvs laaange tråder som stort sett besto av internt småprat, ispedd mye *kos* og *klem*. Uinteressant for meg, men sikkert *koooz* for andre ;-)

Ellers er det et pluss for et forum om det er en viss bevegelse i brukermassen. DOL er så stort og så kjent, så her er det alltid en viss sirkulasjon.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er vanligvis innom flere ganger uka, og noen døgn flere ganger døgnet. Trives- ellers hadde jeg jo ikke "kommet innom". Skriver kanskje litt mindre enn før, uten å kunne gi noen spesifikk grunn for det.

Skrevet

Jeg synes tidvis det var mer koseprat før, jeg. Dvs laaange tråder som stort sett besto av internt småprat, ispedd mye *kos* og *klem*. Uinteressant for meg, men sikkert *koooz* for andre ;-)

Ellers er det et pluss for et forum om det er en viss bevegelse i brukermassen. DOL er så stort og så kjent, så her er det alltid en viss sirkulasjon.

Det kan du ha rett i, men det var saftigere diskusjoner før.

Hva mener du med at dol er så stort og så kjent? Jeg nevner aldri til noen at jeg går inn her, og har aldri hørt noen nevne det i RL.

Skrevet

Jeg er innom hver dag (som jeg har vært de siste 8 årene), men skriver mer nå enn tidligere.

Trives veldig godt.

Skrevet

Trives godt på DOL - har vært her i mange år, er stort sett innom daglig.

Artig med saftige diskusjoner - og det er noen færre av dem nå enn før - men det hender jo vi glimter til innimellom :-)

Skrevet

Det kan du ha rett i, men det var saftigere diskusjoner før.

Hva mener du med at dol er så stort og så kjent? Jeg nevner aldri til noen at jeg går inn her, og har aldri hørt noen nevne det i RL.

Nei, hva mente jeg med det tro. Jeg bruker jo heller ikke å diskutere det med andre i RL. *tenke*

Men jeg ser jo at det dukker opp en del nye nick og det er en del sirkulering av deltakerene her. DOL er et kommersielt fora som det reklameres for, noe som tiltrekker seg nye deltakere. I motsetning til en del mer "hjemmelagde" fora hvor medlemsmassen har lavere turonver (noen slike fora dukket bl.a. opp i kjølvannet av forrge DOL-omlegging).

Når det er sagt så er jeg ikke medlem i massevis av fora, så jeg burde vel egentlig ikke uttale meg særlig bastant om en saken....

Skrevet

Nei, hva mente jeg med det tro. Jeg bruker jo heller ikke å diskutere det med andre i RL. *tenke*

Men jeg ser jo at det dukker opp en del nye nick og det er en del sirkulering av deltakerene her. DOL er et kommersielt fora som det reklameres for, noe som tiltrekker seg nye deltakere. I motsetning til en del mer "hjemmelagde" fora hvor medlemsmassen har lavere turonver (noen slike fora dukket bl.a. opp i kjølvannet av forrge DOL-omlegging).

Når det er sagt så er jeg ikke medlem i massevis av fora, så jeg burde vel egentlig ikke uttale meg særlig bastant om en saken....

Nye deltakere? I begynnelsen så var her ei pratelinje med mye action :-), men så kom $$ på banen, og da ble det til at noen av ildsjelene blant dolerne oppretta egne prateoaser, men nå ser det ut som om disse, iallefall Nattranglere er nedlagt.

(og nå som jeg er kvitt internetttaksameteret..)

:-(

Skrevet

Ja, jeg trives fortsatt. Har vært her siden dol's opprinnelse og sett mange omlegginger. Litt synd at så mange forsvant etter siste omlegging da...

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd, ellers ville jeg ikke vært her inne.

Gjest topp på dol nå
Skrevet

Dol er mye bedre nå enn før. Mer saklig informasjon og ikke blir trådene ødelagt så mye av koseprat mellom brukerne som fjerner seg fra den aktuelle saken.

Dessuten er det en kjensgjerning at trollene er tildels forsvunnet nå som mange gamle brukere har gitt seg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dol er mye bedre nå enn før. Mer saklig informasjon og ikke blir trådene ødelagt så mye av koseprat mellom brukerne som fjerner seg fra den aktuelle saken.

Dessuten er det en kjensgjerning at trollene er tildels forsvunnet nå som mange gamle brukere har gitt seg.

Enig med deg.

;-)

Skrevet

Jeg savner ikke den gamle stemninga.

Jeg har blitt ei skikkelig husmor-barneinteressert kjærring, så jeg er godt fornøyd med utviklingen.

:-)

Skrevet

Jeg har vaert her snart 1aar bare, og opplever baade koseprat og diskusjoner:) De som kjenner meg vet at jeg liker diskusjoner,saa....:)Men koseprat er jo "koseligere":)

Skrevet

''Dessuten er det en kjensgjerning at trollene er tildels forsvunnet nå som mange gamle brukere har gitt seg.''

Så kan man jo lure litt på hvem disse trollene var. :-) *slem*

Skrevet

Syns DOL er bra jeg. Var noe frustrert og hadde problemer med den siste omlegginga, men nå er det helt OK

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...