Gå til innhold

Elvis-latter

Anbefalte innlegg

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Leter etter latterversjonen av Are you lonesome tonight på nettet, men finner det ikke noe steder. Vet jeg har sett dette på tv en gang for masse år siden, så jeg vet det er filmet. Noen som vet om opptaket finnes på nettet?

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Har du prøvd youtube?

jepp.. og jeg synes det er rart at den ikke er der..

Skrevet

jepp.. og jeg synes det er rart at den ikke er der..

Men er det ikke under innspilling av plata det skjedde og ikke på konsert? De filmer jo ikke da og i hvert fall ikke i -69.

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Men er det ikke under innspilling av plata det skjedde og ikke på konsert? De filmer jo ikke da og i hvert fall ikke i -69.

Nei, mener det skjedde under en konsert. Ellers ville de vel bare avbrutt innspillingen. Men nå er ikke jeg noe Elvis-geni da. Men synes å huske at jeg har sett dette klippet på tv en gang for lenge siden.. er det noe jeg bare innbiller meg tro??

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, mener det skjedde under en konsert. Ellers ville de vel bare avbrutt innspillingen. Men nå er ikke jeg noe Elvis-geni da. Men synes å huske at jeg har sett dette klippet på tv en gang for lenge siden.. er det noe jeg bare innbiller meg tro??

Synes også jeg har sett det... Men er ikke sikker.

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Ingen av de jeg sendte deg?

Nei desverre.. det var bare bilder, ikke film.. ellers takk for hjelpen:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Nei desverre.. det var bare bilder, ikke film.. ellers takk for hjelpen:)

Det var en med film...

Skrevet

Den ble vist på NRK for lenge siden husker jeg. Men det hjelper vel ikke deg nå ; )

Gjest ha ha ha ha
Skrevet

Det var en med film...

Ja men det var ikke den med latteren. Dette var en med noe snøvling i, og at han glemte teksten pga av medisinbruk eller noe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...