Gå til innhold

Feil med facebook

Gjest helt ny på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste uke fått en del gift invitasjon på facebook men jeg får ikke til å trykke på knappen accept gift.Veldig irriterende.Hva gjør jeg med det?

Gjest this is a signature
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? Hva mener du med at du ikke får til? Hva skjer/kommer opp?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? Hva mener du med at du ikke får til? Hva skjer/kommer opp?

Jeg får fram en firkant der det står:accept gift.Jeg klikker på den men ingen ting skjer

Skrevet

Jeg får fram en firkant der det står:accept gift.Jeg klikker på den men ingen ting skjer

Jeg får akseptert gaver på facebook, men kan ikke sende. Ikke blomsterkrukker, ikke egg som blir til andunger eller giraffer osv.

Jeg trykker SEND og ingenting skjer.

Det har vært sånn hele tiden (3-4 mnd) og jeg er dritforbanna. men disse applikasjonene er jo slik at Facebook ikke har ansvaret for dem, og det er ingen å klage til eller spørre.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...