Gjest helt ny på facebook Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Jeg har de siste uke fått en del gift invitasjon på facebook men jeg får ikke til å trykke på knappen accept gift.Veldig irriterende.Hva gjør jeg med det? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Skjønner ikke helt hva du mener? Hva mener du med at du ikke får til? Hva skjer/kommer opp? 0 Siter
Gjest helt ny på facebook Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Skjønner ikke helt hva du mener? Hva mener du med at du ikke får til? Hva skjer/kommer opp? Jeg får fram en firkant der det står:accept gift.Jeg klikker på den men ingen ting skjer 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg får fram en firkant der det står:accept gift.Jeg klikker på den men ingen ting skjer Jeg får akseptert gaver på facebook, men kan ikke sende. Ikke blomsterkrukker, ikke egg som blir til andunger eller giraffer osv. Jeg trykker SEND og ingenting skjer. Det har vært sånn hele tiden (3-4 mnd) og jeg er dritforbanna. men disse applikasjonene er jo slik at Facebook ikke har ansvaret for dem, og det er ingen å klage til eller spørre. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.