Gjest best wishes Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik: ''testing testing'' Ikke bruk det vanlige anførselstegnet, men to enkle apostrofer rett etter hverandre! 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik: ''testing testing'' Ikke bruk det vanlige anførselstegnet, men to enkle apostrofer rett etter hverandre! **Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik:** testing testing Ikke bruk det vanlige anførselstegnet, men to enkle apostrofer rett etter hverandre! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 **Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik:** testing testing Ikke bruk det vanlige anførselstegnet, men to enkle apostrofer rett etter hverandre! Nei - nå brukte du stjernetegnet! Ikke trykk inn shift-tasten, men bruk apostrof'en som står under stjerna :-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Nei - nå brukte du stjernetegnet! Ikke trykk inn shift-tasten, men bruk apostrof'en som står under stjerna :-) ''tester Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik:'' 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 ''tester Du kopierer det du vil sitere, og setter to apostroftegn (den som står til høyre for Æ'en) både før og etter sitatet, slik:'' WOW :-) Det var jo helt perfekt :-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 WOW :-) Det var jo helt perfekt :-) takk for veiledningen:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 takk for veiledningen:) Bare hyggelig :-) Det var forresten JEG som fant ut dette med den firkanten - helt tilfeldig en gang i sommer :-) 0 Siter
Maggi Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime? 0 Siter
Maggi Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 'Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?' 0 Siter
Maggi Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ''Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?'' 0 Siter
Gjest tsst Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 'Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?' 'Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?' '' 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ''Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?'' bravo!!! 0 Siter
Gjest tsst Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Bare hyggelig :-) Det var forresten JEG som fant ut dette med den firkanten - helt tilfeldig en gang i sommer :-) ''Bare hyggelig :-) Det var forresten JEG som fant ut dette med den firkanten - helt tilfeldig en gang i sommer '' 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ''Hvordan får dere til den firkanten når dere dere siterer andres innlegg? Må jeg klippe og lime?'' BRAVO!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ''Bare hyggelig :-) Det var forresten JEG som fant ut dette med den firkanten - helt tilfeldig en gang i sommer '' BRAVO!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.