Gå til innhold

Han har valgt

Gjest søte snille lille line

Anbefalte innlegg

Gjest søte snille lille line
Skrevet

En jeg kjenner har vært alene i åresvis. Nå har han valgt en dame som er mye eldre enn han, fraskilt med voksne barn. Ikke er hun særlig pen, og ganske så overvektig. Dyktig er hun det skal sies.

Mange har prøvd seg, det skal være sikkert og vist. Unge, flotte jenter, men neida han har ikke vært interessert. Plutselig nå så er han forelsket. Håper han blir lykkelig, men overrasket må jeg få lov til å bli.

Skrevet

Jeg syns du er veldig fordomsfull. Og overflatisk.

Må man være slank og pen for å finne kjærlighet?

Er han altfor pen for henne, mener du?

Skal eldre, overvektige, mindre pene folk helst holde seg til andre eldre, overvektige og mindre pene?

Hva om hun er sympatisk, og spennende å være sammen med, og har noe som han finner tiltrekkende?

Jeg syns nesten litt synd på deg, som ikke unner din venn kjærlighet.

Men han valgte kanskje henne fremfor deg, og det syns du nok var merkelig. Men med dine holdninger til andre mennesker, så skjønner jeg godt at han ikke ønsket å være sammen med en jente som deg.

Skrevet

Ja nå vet jeg ikke om jeg skal si haha eller huff :-)

Heldigvis for Damen han har funnet seg da, at det er di indre kvaliteter som teller for han. Tenk å bruke utseende og vekt for å vurdere henne, ja ikke til å undres over om flere kjenner lukten av sjalusi.

Skrevet

Han tenner vel på modne og frodige kvinner da så det er jo kjempeflott at han har funnet drømmekvinnen! Kanskje er hun kjempesnill, varm og generøs og et fyrverkeri i sengen? Man trenger ikke ha en bmi på 22 og utseende som en fotomodell for at noen skal elske en - heldigvis! Du høres litt sjalu ut synes jeg.

Skrevet

Hallo!! Det vil jo si at hvis jeg hadde blitt skilt nå, så hadde ingen mann ville ha meg? Vet du hvor mange som ser ut akkurat sånn som du beskriver?

Skrevet

Det er noe med dette hjertet og følelsene. Er ikke det fint at det skjedde for det bygger på klisjeen om at det er noen der ute for alle? Det er nettopp slike hendelser som får meg til å elske det å være et menneske. Og at livet er herlig og følger ingen regler eller normer iblant når det kommer til kjærligheten. Kjærlighetens makt er utrolig stor og den binder hjerter sammen.

Skrevet

Han ser nok utrolig nok på indre kvaliteter først.

Det er nok ikke så utrolig når jeg tenker over det. Utseende er en ting, men det indre er faktisk mye viktigere. Sikkert noen som vil være uenige i dette og det er lov det. Hva slags egenskaper er det som regel tiltrekker mennesker til oss?

Jeg vil våge å påstå følgende egenskaper:

- lojalitet

- selvtillit

- en god personlighet

- humor

- omtenksomhet

- trygg, selvsikker og med selvrespekt

- omgjengelig

- elsker seg selv for den hun er

- godtar seg slik hun er på alle mulige måter

- villig til å inngå kompromisser

Finner jeg en slik jente skal jeg love dere at jeg er solgt :-)

Skrevet

Det er nok ikke så utrolig når jeg tenker over det. Utseende er en ting, men det indre er faktisk mye viktigere. Sikkert noen som vil være uenige i dette og det er lov det. Hva slags egenskaper er det som regel tiltrekker mennesker til oss?

Jeg vil våge å påstå følgende egenskaper:

- lojalitet

- selvtillit

- en god personlighet

- humor

- omtenksomhet

- trygg, selvsikker og med selvrespekt

- omgjengelig

- elsker seg selv for den hun er

- godtar seg slik hun er på alle mulige måter

- villig til å inngå kompromisser

Finner jeg en slik jente skal jeg love dere at jeg er solgt :-)

Du skjønte at jeg var ironisk? :-)

Askeladden2007
Skrevet

Du skjønte at jeg var ironisk? :-)

Hehehehehehehehe, var bare så megaseriøs igår kveld da jeg skrev svret :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...