Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 30 år. Jeg er noe sjenert og ikke hatt mye sex. Første gangen jeg hadde det var for 1år siden. og så 3-4 engangs tilfeller siden.

Men jeg kommer ganske fort. 2-3 strøk av dama så kommer jeg, så en liten pause før jeg er klar igjen.. Da klar til å trenge inn, og så noen få jukk så er jeg der igjen..

Kommer dette av at jeg er for uerfaren? Blir det bedre etter hvert når man får bedre trening og har sex oftere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286404-tidelig-utl%C3%B8sing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blondie i dag

Hva trenger jeg å gjøre da?

Bruk søkefunksjonen her på DOL og søk på "for tidlig utløsning" så vil du finne masser om emnet.

Første bud er å ikke jage på når du onanerer men bruke tid. Når du nærmer deg utløsning så stopp, hvil og kos deg igjen. Bruk masse tid på å bli kjent med deg selv og å nyte, ikke hast etter selve utløsningen.

Bruk søkefunksjonen her på DOL og søk på "for tidlig utløsning" så vil du finne masser om emnet.

Første bud er å ikke jage på når du onanerer men bruke tid. Når du nærmer deg utløsning så stopp, hvil og kos deg igjen. Bruk masse tid på å bli kjent med deg selv og å nyte, ikke hast etter selve utløsningen.

Onanering er det ikke noe problemer med, kan godt onanere hele dagen uten å gå til utløsning.. Det er når jeg blir sammen med ei jente jeg blir så opphisset.. :)

Gjest blondie i dag

Onanering er det ikke noe problemer med, kan godt onanere hele dagen uten å gå til utløsning.. Det er når jeg blir sammen med ei jente jeg blir så opphisset.. :)

Men alt går tilbake til det samme: "kontroll".

Og det må trenes på. Hvis du klarer det bra ved onanering så burde du kanskje bruke stimulanser som hjelper til å få deg veldig kåt, filmer, blader etc.

Det beste er jo om du kan ha en fast partner du stoler på og at dere sammen kan trene på dette. Når du kjenner at du er på veg til å komme så skal du klarer å holde deg igjen selv akkurat som ved onaneringen.

Vet at du ved å klemme nederst på penis et sted kan hjelpe til å stoppe dette opp litt.

Som sakt, søk her inne, dette problemet har vært oppe flere ganger og det finnes både tips, historier, og "oppskrift" fra sexolog her inne for dette temaet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...