Gå til innhold

Og en ting til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig Espen Esther bråker for? Kan jo ikke annet enn si meg enig med dommeren som påpeker at rollefordelinga blei litt diffus.... Irriterer meg over transer og homser som påberoper seg "rettigheter" i enhver sammenheng. Ifølge den logikken der burde det være fritt fram for homsepar i konkurransedans også da.

Hater transer.

Skrevet

Jeg synes også rollefordelingen der ble litt rar. Det hadde nesten vært mer naturlig om han danset med en mann...

Skrevet

Du burde gå inn på Avkroken og slå deg sammen med Keinstein ;)

Skrevet

Du burde gå inn på Avkroken og slå deg sammen med Keinstein ;)

Næh... Keinstein? Neppe;-)

Skrevet

Joda, han er ganske enig med deg her... :-)

Skrevet

Jeg hater ikke transer, men jeg syns Esben burde forstå at mye selskapsdans faktisk handler om noe annet enn bare å danse. Man skal formidle noe i dynamikken mellom mann og kvinne. Eller om man ikke MÅ ha mann kvinne bilde så skal rollen mann kvinne være tydligere. En slik kommentar har ingenting med transe eller ikke transe å gjøre det handler om å jobbe med dansen som uttrykksform.

Skrevet

Vi har en laaaang diskusjon på gang der inne om hvorvidt transer skal aksepteres eller ikke (tråden var først et spm om Benestads pupper er ekte) og der er Keinstein i mindretall for å si det sånn;)

Skrevet

Vi har en laaaang diskusjon på gang der inne om hvorvidt transer skal aksepteres eller ikke (tråden var først et spm om Benestads pupper er ekte) og der er Keinstein i mindretall for å si det sånn;)

Selvfølgelig aksepterer vi transer! (Selv om jeg hater dem) Men det blir jo litt latterlig når de hevder visse retninger. Blir litt som en blind som forlanger å få SE på kino. Altså, visse rettigheter har vi alle sammen, men gitt visse fysiske og/eller psykiske forutsetninger må vi bare godta at enkelte rettigheter ikke kan benyttes i fullt monn.

Hvordan skal vi legge til rette for at en lam person skal kunne være med i New York maraton?

Skrevet

Selvfølgelig aksepterer vi transer! (Selv om jeg hater dem) Men det blir jo litt latterlig når de hevder visse retninger. Blir litt som en blind som forlanger å få SE på kino. Altså, visse rettigheter har vi alle sammen, men gitt visse fysiske og/eller psykiske forutsetninger må vi bare godta at enkelte rettigheter ikke kan benyttes i fullt monn.

Hvordan skal vi legge til rette for at en lam person skal kunne være med i New York maraton?

Gudbedre...

Skrevet

Joda, tror jeg er enig med deg der (har ikke satt meg så godt inn i saken). Jeg henviste igrunnen kun til uttalelsen din om at du ikke likte transer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...