vintermor Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Er invitert på kjendisparty og ønsker å finne ut hvem kjendis jeg likner på. Husker å ha lest et sted at det finnes online tester, men nå har jeg goooglet mye uten å finne det. Håper det er noen hjelpsomme dolere som kan hjelpe meg. 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Men hvordan ser du ut? 0 Siter
vintermor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Men hvordan ser du ut? Tenkte på en sånn side hvor man laster inn bilde og programmet sammenligner. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg prøvde en slik test en gang og fant ut at jeg ligna på Scarlett O'Hara. Hadde ikke vært meg imot det, men... Helt ærlig, en slik test funker ikke for å finne ut hvem du ligner. Du får nok heller tenke i forhold til hårfarge/fasong, kropp etc... 0 Siter
Kalevala Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Denne kan du prøve: http://www.myheritage.com/FP/Company/celebrity-collage.php?lang=NO 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.