Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er ei jente på 26 år, samboer med en herlig mann.

Vi har ingen barn, men ønsker jo barn.

Har sluttet med p-piller, men har PCO!

Hva er løpet for jenter med pco, ang legehjelp å sånt.

Jeg har gått på noen tabeletter før der de fant ut at jeg ikke har eggløsning.

Noen som vet om kostomlegging, hva er bra å ikke bra? Forslag?

Er åpen for alt jeg! Ikke noe jeg mer ønsker enn å bli mamma. Er så tungt når alle venninnene mine blir gravid unna for unna.. lett som ingenting! Men så går man rundt å sliter med tanker slik som: "Kan jeg noen gang bli mamma?", "Blir det aldri vår tur?" o.l

Så siste spm: Er det håp for meg? Får jeg mitt største ønske oppfyllet noen gang?

Måtte bare dele med noen....håper noen som kan gi noen svar... er mye jeg lurer på.. Men ikke alt er like lett å prate med folk rundt meg om!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286424-om-meg-og-mine-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille synne

Hei du får nok ønsket ditt oppfylt en dag, det tar bare litt lenger tid.

Selv sliter jeg med pcos som er en sterkere form for pco, så mine råd til deg blir, ha et sunt kosthold, tren jevnlig, og oppsøk lege for å få en henvisning til en ekspert på det området. Og ikke minst, ikke mist motet =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...