Gå til innhold

Hvor ha skittentøysdunken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to bad, et oppe og et nede. Vaskerommet er nede. Vi har en skittentøykurv på hvert bad.

Når jeg skal vaske hånklær, kluter, truser og sånn, rasker jeg sammen det som er av den sorten på badene oppe og nede (pluss klutene på kjøkkenet), og bærer det ned på vaskerommet.

Samme når jeg skla vaske 40 grader mørk vask, går jeg gjennom skittentøykurvene oppe og nede og plukker ut det som tilhører den kategorien.

Fungerer greit det. Jeg hadde syntes det ville være tungvint å ha skittentøykurven andre steder enn badet.

Skrevet

For meg ville det vært mest praktisk å den på soverommet. Av erfaring ser jeg at det er der skittentøyet havner på gulvet.

Vi har den på badet, for ordens skyld. :-)

Skrevet

For meg ville det vært mest praktisk å den på soverommet. Av erfaring ser jeg at det er der skittentøyet havner på gulvet.

Vi har den på badet, for ordens skyld. :-)

Den har flyttet inn på badet her også nå. Helt greit for meg for jeg kler av og på meg på badet, kjæresten gjør det soverommet så det spørs hvor hans skittentøy havner først...

Skrevet

Hva er galt med både - og? ;-)

Vi har to store dunker på vaskerommet, samt en liten kurv på det badet som ligger i en annen etasje enn vaskerommet.

Skrevet

Hva er galt med både - og? ;-)

Vi har to store dunker på vaskerommet, samt en liten kurv på det badet som ligger i en annen etasje enn vaskerommet.

Hadde vaskkerommet vært bare vaskerom og ikke inngang samtidig så hadde det kke gjort noe, men det er ikke så veldig stort... Så derfor har dunken nå flyttet inn på badet. :o)

Skrevet

Jeg har skittentøydunk i et skap på badet, pluss to dunker på vaskerommet (som er en etasje opp). Så da bærer jeg skittentøyet opp når jeg skal sette på en maskin.

Skrevet

Hadde vaskkerommet vært bare vaskerom og ikke inngang samtidig så hadde det kke gjort noe, men det er ikke så veldig stort... Så derfor har dunken nå flyttet inn på badet. :o)

OK, skjønner det veldig godt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...