Gå til innhold

Nordmenn drept i Thailand

Anbefalte innlegg

Gjest yare yare
Skrevet

..og hva så? Er det i det hele tatt noen som bryr seg? Boikott hele Thailand, drittland. Det eneste Thailand har å by på er billige HIV-infiserte horer og gamle griser.

Jeg bryr meg faktisk ikke en dritt om at nordmann er drept i Thailand. Antagelig var det fortjent også.

Og nei, dette er ikke et tulleinnlegg.

Skrevet

Du har blingset på forumet. Dette er ÅPENT. Ditt inlegg og dets innhold hører hjemme under psykiatri. gjerne med headingen: "Hvilke medisiner hjelper mot mitt vanvidd".

Skrevet

Du har blingset på forumet. Dette er ÅPENT. Ditt inlegg og dets innhold hører hjemme under psykiatri. gjerne med headingen: "Hvilke medisiner hjelper mot mitt vanvidd".

Det eneste som er vanvidd er at folk faktisk drar på ferie til Thailand, putter pikken inn i billige bordelljenter og dør fordi de ikke betaler. Rart med det, NOT.

Død over Thailand og alle som kommer derfra.

Skrevet

Det eneste som er vanvidd er at folk faktisk drar på ferie til Thailand, putter pikken inn i billige bordelljenter og dør fordi de ikke betaler. Rart med det, NOT.

Død over Thailand og alle som kommer derfra.

Nokså tydelig at du har erfaring med å stikke pikken din i thaihorer. Skjønner godt du er bitter over å ha fått AIDS.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Og nei, dette er ikke et tulleinnlegg.''

Men ikke et særlig intelligent innlegg heller. Thailand er selvfølgelig det eneste landet i verden der nordmenn blir drept, rait? Og jammen er du godt informert om landet siden du vet at det eneste du finner der er HIV-infiserte horer.

Skrevet

Du kan umulig ha vært i Thailand??

Jeg har heller aldri vært der, men jeg følger da såpass godt med at jeg vet at Thailand har så mye mer å by på enn det du beskriver her...

Skrevet

Har du vært i Pattaya og blitt lurt av en gogogirl eller en av jentene på en beerbar.

Skrevet

Dette var ikke pent sagt synes jeg. Ingen fortjener å dø, man dør som regel naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...