Gjest yare yare Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ..og hva så? Er det i det hele tatt noen som bryr seg? Boikott hele Thailand, drittland. Det eneste Thailand har å by på er billige HIV-infiserte horer og gamle griser. Jeg bryr meg faktisk ikke en dritt om at nordmann er drept i Thailand. Antagelig var det fortjent også. Og nei, dette er ikke et tulleinnlegg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du har blingset på forumet. Dette er ÅPENT. Ditt inlegg og dets innhold hører hjemme under psykiatri. gjerne med headingen: "Hvilke medisiner hjelper mot mitt vanvidd". 0 Siter
Gjest yare yar Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du har blingset på forumet. Dette er ÅPENT. Ditt inlegg og dets innhold hører hjemme under psykiatri. gjerne med headingen: "Hvilke medisiner hjelper mot mitt vanvidd". Det eneste som er vanvidd er at folk faktisk drar på ferie til Thailand, putter pikken inn i billige bordelljenter og dør fordi de ikke betaler. Rart med det, NOT. Død over Thailand og alle som kommer derfra. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det eneste som er vanvidd er at folk faktisk drar på ferie til Thailand, putter pikken inn i billige bordelljenter og dør fordi de ikke betaler. Rart med det, NOT. Død over Thailand og alle som kommer derfra. Nokså tydelig at du har erfaring med å stikke pikken din i thaihorer. Skjønner godt du er bitter over å ha fått AIDS. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ''Og nei, dette er ikke et tulleinnlegg.'' Men ikke et særlig intelligent innlegg heller. Thailand er selvfølgelig det eneste landet i verden der nordmenn blir drept, rait? Og jammen er du godt informert om landet siden du vet at det eneste du finner der er HIV-infiserte horer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du kan umulig ha vært i Thailand?? Jeg har heller aldri vært der, men jeg følger da såpass godt med at jeg vet at Thailand har så mye mer å by på enn det du beskriver her... 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Best du holder deg unna Stavanger også. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Har du vært i Pattaya og blitt lurt av en gogogirl eller en av jentene på en beerbar. 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Best du holder deg unna Stavanger også. ;-) 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Dette var ikke pent sagt synes jeg. Ingen fortjener å dø, man dør som regel naturlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.