Gå til innhold

Nick.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte dere det nicket dere har, og har det noen spesiell betydning? Jeg valgte mitt fordi jeg er veldig glad i navnet silja, men det var opptatt så da ble det zilja :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Sofline

4

• Lillemus

3

• multippel

1

Skrevet

Jeg har nicket mitt etter et kjælrnavn en meget spesiell venn hadde på meg på gymnaset. :o) Nei, det var ingenting seksuelt mellom oss, han var bare en veldig spesiell fyr som jeg var veldig, veldig glad i og som fremdeles har et bittelite rom i hjertet mitt selv om jeg ikke har hatt kontakt med ham på sikkert 15 år.

Skrevet

Multippel fordi jeg syns det er pent og fordi det betyr mangedelt eller flerleddet:-)

Skrevet

Jeg har nicket mitt etter et kjælrnavn en meget spesiell venn hadde på meg på gymnaset. :o) Nei, det var ingenting seksuelt mellom oss, han var bare en veldig spesiell fyr som jeg var veldig, veldig glad i og som fremdeles har et bittelite rom i hjertet mitt selv om jeg ikke har hatt kontakt med ham på sikkert 15 år.

Så koselig det hørtes ut :)

Skrevet

Så koselig det hørtes ut :)

Når jeg tenker meg om så hadde vi kontakt via 2-3 sms'er for noen år siden og han var akkurat like omsorgsfull og god som jeg husket ham. :o) Hun som fikk ham er en heldig kvinne. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Koselig.

Hadde jeg gjort som deg, kunne nicket vært "Gullet" for det kalte alltid min første store kjærlighet meg.

I stedet tenkte jeg på duften av sjø... og sjøsprøyt... og kom til å tenke på sjøstjerne... så det ble litt tilfeldig.

Skrevet

Jeg er av finsk slekt, og Kalevala er Finlands store nasjonalepos.

Der har du meg :o)

Skrevet

Fordi musikk er det eneste her i verden jeg kan. I tillegg til å kverulere og erte på meg folk, selvfølgelig.

Skrevet

Nicket mitt viser initialene mine. Kjedelig nick, men for sent å bytte synes jeg. Nå har jeg vært "togli" i ca åtte år ;)

Skrevet

Angela,fordi jeg liker dette navnet veldig godt:) Saa er jeg glad i engler,"angels":) 25 fordi jeg er 25 aar!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Når jeg tenker meg om så hadde vi kontakt via 2-3 sms'er for noen år siden og han var akkurat like omsorgsfull og god som jeg husket ham. :o) Hun som fikk ham er en heldig kvinne. :o)

Min eks var også utrolig attraktiv og sjarmerende.

Men jeg misunner ikke henne som fikk han.

For han kunne være voldelig.

Gjest Finnen blant dere
Skrevet

Jeg er av finsk slekt, og Kalevala er Finlands store nasjonalepos.

Der har du meg :o)

Jasså du....hehe....

Skrevet

Angela,fordi jeg liker dette navnet veldig godt:) Saa er jeg glad i engler,"angels":) 25 fordi jeg er 25 aar!

Da må du jo bytte nick neste år da?

Skrevet

Mannen min kaller meg for prust - innimellom. Hadde noe med latterkrampe og astma å gjøre for leeeenge siden.....

Synes at det er et koselig kjælenavn!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mannen min kaller meg for prust - innimellom. Hadde noe med latterkrampe og astma å gjøre for leeeenge siden.....

Synes at det er et koselig kjælenavn!

javisst er det koselig.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hørte på Margareth Bergers "Pretty Scary Silver Fairy"-skive og måtte ha et nick, så da ble det sånn. :o)

Skrevet

Dattera mi skulle hete det. Mannen min var ikke enig.

Skrevet

Da må du jo bytte nick neste år da?

Ja jeg maa jo kanskje det!:)

Skrevet

Godt aa ha slike minner,ta vare paa dem:)

Skrevet

Jeg oppkalte meg selv etter en katt jeg hadde som het Sofus. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...