morsan Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Ja, nydelig navn, ikke sant? ;-) For ordens skyld iler jeg til meg å si at de tre navnene Tutta Olivia Gunnhild ikke ble valgt fordi jeg synes de var så fæle ( med unntak for Tutta...*S*), men fordi det skulle representere totalt 'stilbrudd'. Olivia og Gunnhild er ikke akkurat navn som passer sammen, synes jeg! :-) Og Tutta er vel strengt tatt ikke et navn...;-) Blir litt som disse vestkantfruene som 'heter' Lollo og Babsen og Mimmi.
Gjest togli Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 ;-) For ordens skyld iler jeg til meg å si at de tre navnene Tutta Olivia Gunnhild ikke ble valgt fordi jeg synes de var så fæle ( med unntak for Tutta...*S*), men fordi det skulle representere totalt 'stilbrudd'. Olivia og Gunnhild er ikke akkurat navn som passer sammen, synes jeg! :-) Og Tutta er vel strengt tatt ikke et navn...;-) Blir litt som disse vestkantfruene som 'heter' Lollo og Babsen og Mimmi. Nei, Olivia er moderne (hør nå her!!!) i forhold til Gunnhild, men jeg sier ikke hva datra mi heter altså
Askeladden2007 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg valgte mitt fordi akkurat som Askeladden så har den siste tiden vært en "jeg fant, jeg fant" periode. 2007 er det året mye har blitt så mye bedre.
Anbefalte innlegg