Gå til innhold

Nick.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nydelig navn, ikke sant? ;)

;-)

For ordens skyld iler jeg til meg å si at de tre navnene Tutta Olivia Gunnhild ikke ble valgt fordi jeg synes de var så fæle ( med unntak for Tutta...*S*), men fordi det skulle representere totalt 'stilbrudd'. Olivia og Gunnhild er ikke akkurat navn som passer sammen, synes jeg! :-)

Og Tutta er vel strengt tatt ikke et navn...;-) Blir litt som disse vestkantfruene som 'heter' Lollo og Babsen og Mimmi.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Sofline

4

• Lillemus

3

• multippel

1

Skrevet

;-)

For ordens skyld iler jeg til meg å si at de tre navnene Tutta Olivia Gunnhild ikke ble valgt fordi jeg synes de var så fæle ( med unntak for Tutta...*S*), men fordi det skulle representere totalt 'stilbrudd'. Olivia og Gunnhild er ikke akkurat navn som passer sammen, synes jeg! :-)

Og Tutta er vel strengt tatt ikke et navn...;-) Blir litt som disse vestkantfruene som 'heter' Lollo og Babsen og Mimmi.

Nei, Olivia er moderne (hør nå her!!!) i forhold til Gunnhild, men jeg sier ikke hva datra mi heter altså ;)

Skrevet

Jeg valgte mitt fordi akkurat som Askeladden så har den siste tiden vært en "jeg fant, jeg fant" periode. 2007 er det året mye har blitt så mye bedre.

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...