Gå til innhold

Svarer Brønnøysund hvem som eier bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg kontakter Brønnøysund med et bilnummer, vil de da informere meg hvem som eier bilen? Bør jeg i tilfelle ringe eller maile? Det gjelder en som kjørte inn i meg.

Skrevet

Inegn vits med Brønnøysund bare for det. Send en SMS med REGNR (registreringnummer) til 2282, og du får eier med en gang.

Skrevet

Inegn vits med Brønnøysund bare for det. Send en SMS med REGNR (registreringnummer) til 2282, og du får eier med en gang.

Fikk beskjed om at nummeret var ugyldig. Hva gjør jeg feil?

Skrevet

Fikk beskjed om at nummeret var ugyldig. Hva gjør jeg feil?

Kanskje at du hadde opphold mellom bokstaver og tall i bilnummeret? Skal være uten.

Skrevet

Kanskje at du hadde opphold mellom bokstaver og tall i bilnummeret? Skal være uten.

Du skriver mld slik? regnr BP12345 og sender det 2282?

Skrevet

Du skriver mld slik? regnr BP12345 og sender det 2282?

Ja, det er riktig oppsett. Men jeg testet nå og det virker som hele Statens vegvesen inkludert internettsidene deres ligger brakk i helga...Vel, hva annet kan man regne med av et statlig firma :)

Står forresten om tjenesten her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=383657

Skrevet

Ja, det er riktig oppsett. Men jeg testet nå og det virker som hele Statens vegvesen inkludert internettsidene deres ligger brakk i helga...Vel, hva annet kan man regne med av et statlig firma :)

Står forresten om tjenesten her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=383657

Takk:-) Skal sjekke dette senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...