Gjest Albany Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som i en lengre periode har hatt konstante smerter og et trykk på venstre side av brystet. Dette er særlig rett under puppen, og nedover ribbenene på venstre side. Det er ømt og vondt å ha armen inntil dette området, når jeg er i ro må jeg sitte eller ligge med armen over hodet. Når jeg strekker det ømme ømrådet er det bedre. Ellers er det veldig tungt og anstrengende å puste inn, og jeg får en stikkende smerte om jeg puster ordentlig ut. Dette gjør at jeg også har svært høy puls. Jeg hadde samme problemet for 1-2 års tid siden, men det gikk over etter et par mnd. Nå er det verre enn noen gang. Er dette kun muskulært, eller har det sammenheng med at jeg har svak astma eller B12mangel? Dette påvirker dagen min i stor grad. Jeg sover dårlig og svært lite siden alle liggestillinger er ubehagelige. Når jeg jobber og er i aktivitet er det nesten ikke merkbart, men så fort jeg stresser ned og setter meg i sofaen kommer det. Kan det være anstrengelser på jobb osv som er grunn? Jeg har også generelt lite energi om dagen, men legen mener B12-nivået mitt er akseptabelt nå og jeg skal inn for en ny test om 2 mnd. Håper du kan ta deg tid til å hjelpe meg med dette, da jeg har litt angst for leger og alt som følger med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286461-konstant-smertertrykk-i-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser du skriver at du har angst for leger, men ingen her inne kan jo stille noen diagnose utifra de symptomene du beskriver her. Ta deg en tur til legen for blodprøver, jeg ville i hvertfall sjekket stoffskiftet, B-12 og jernlager. Du vil få mindre og tenke på når ting utelukkes Dessuten kan det gjøre godt og snakke med en lege (hvis vedkommende ikke har dårlig tid) Håper du føler deg bedre snart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286461-konstant-smertertrykk-i-brystet/#findComment-2306851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.