Gå til innhold

Et godt råd: Få unna matrester i tide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde nemlig reint på kjøkkenet idag. Det blei et hælvete! Men jeg sto han av. Risen lå i bakhold bak døra, men rask som en katt dukka jeg, og fyrte løs med jif-flaska. Det gjorde susen. Men så begynte kjøleskapet å riste... Jeg regner med det var koteletten jeg skulle hatt til middag i forrige uke som dreiv og hissa opp både reker og majones, biff og bearnaisesaus. Og kefiren fra mai måned var nok definitivt ikke god! For å si det sånn, jeg tar ingen sjanser med flere måneders gammal kefir, så jeg fant noen lastestropper og stroppa døra godt igjen. Nå står hele faenskapet ute på gårdsplassen og lager ville hælvete. Det kommer spesialteam fra Langøya med militærassistanse imorra og tar med seg spetakkelet.

Skrevet

Ha ha!

Har du sett en flere måneders gammel kylling noen gang?

Gutta hadde vært på seiltur og det som lå i komfyren flere måneder etter, så ikke særlig fristende ut:)

Skrevet

Ha ha!

Har du sett en flere måneders gammel kylling noen gang?

Gutta hadde vært på seiltur og det som lå i komfyren flere måneder etter, så ikke særlig fristende ut:)

Gammal kylling er heller ikke til å spøke med;-)

Skrevet

Høres ut som du har hatt litt av en dag! :-)

Ja, her går det for seg! Sist jeg var ute og kikka var det bare litt murring å høre. Holdt god avstand selvfølgelig, ellers hadde hælvete vært løs igjen. Glad jeg ikke er her når spesialteamet kommer imorra.

Skrevet

Ja, her går det for seg! Sist jeg var ute og kikka var det bare litt murring å høre. Holdt god avstand selvfølgelig, ellers hadde hælvete vært løs igjen. Glad jeg ikke er her når spesialteamet kommer imorra.

Du får sitte på vakt med geværet i natt i tilfelle det prøver seg igjen.

Skrevet

Gammal kylling er heller ikke til å spøke med;-)

:D

Maten gaar jo av seg selv hvis det ligger for lenge.Haarete blir de óg!

Skrevet

:D

Maten gaar jo av seg selv hvis det ligger for lenge.Haarete blir de óg!

Jeg veit!

Skrevet

Jeg veit!

"Det er altsaa ikke katta mi som er glemt der inne, men gammalosten!"(eller kyllingen)... Kjekt for di me allergi kanskje?

Skrevet

Da vi rydda i kjøleskapet på jobb, fant vi en del matvarer som gikk ut i 2004...

Heldigvis bruker jeg nesten aldri det kjøleskapet.

Skrevet

Du får sitte på vakt med geværet i natt i tilfelle det prøver seg igjen.

Haha, synes jeg ser musikeren stå på lur bak hushjørnet med geværet ladd og siktet mot et bevegelig kjøleskap :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...