Gå til innhold

Når gå til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har væske i mellomøret. Hører svært lite på ene øret og har en dotte-fornemmelse. Det hjelper ikke å holde for nesen å blåse, eller tygge tyggegummi,

Har hatt dette problemet før, satte inn dren som nå har falt ut.

Er dette et problem for legevakta? Eller bør jeg bestille time hos fastlegen (ca. 1 mnd ventetid)?

Vil ikke risikere å skade hørselen min permanent da, og det er ubehagelig,

På forhånd takk til de som, gidder å svare :)

Gjest anna lovise
Skrevet

Gå til fastlegen og snakk med de. Forklar problemet, så bestemmer de om du skal få en hastetime eller vente en mnd.

Skrevet

Det synes jeg ikke høres ut som legevaktproblem. Du kan få hastetime hos fastlegen.

Skrevet

Da hadde jeg bestilt time hos fastlegen. Men hadde fastlegen min hatt en mnd ventetid for en time så hadde jeg byttet. Her får vi time i løpet av iallefall 1 1/2 uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...