Gjest BareAnna Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg tror jeg har væske i mellomøret. Hører svært lite på ene øret og har en dotte-fornemmelse. Det hjelper ikke å holde for nesen å blåse, eller tygge tyggegummi, Har hatt dette problemet før, satte inn dren som nå har falt ut. Er dette et problem for legevakta? Eller bør jeg bestille time hos fastlegen (ca. 1 mnd ventetid)? Vil ikke risikere å skade hørselen min permanent da, og det er ubehagelig, På forhånd takk til de som, gidder å svare 0 Siter
Gjest anna lovise Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Gå til fastlegen og snakk med de. Forklar problemet, så bestemmer de om du skal få en hastetime eller vente en mnd. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det synes jeg ikke høres ut som legevaktproblem. Du kan få hastetime hos fastlegen. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Da hadde jeg bestilt time hos fastlegen. Men hadde fastlegen min hatt en mnd ventetid for en time så hadde jeg byttet. Her får vi time i løpet av iallefall 1 1/2 uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.