musikeren Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Uforbederlig optimist Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp. Nemlig! http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Litt optimist Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige! Synes ikke det passet helt på meg. Føler meg mye mer optimistisk enn dette. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Litt optimist Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige! Synes ikke det passet helt på meg. Føler meg mye mer optimistisk enn dette. Da svarte du nok feil;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.