Gå til innhold

Her er meg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uforbederlig optimist

Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp.

Nemlig!

http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351

Skrevet

Litt optimist

Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige!

Synes ikke det passet helt på meg. Føler meg mye mer optimistisk enn dette.

Skrevet

Litt optimist

Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige!

Synes ikke det passet helt på meg. Føler meg mye mer optimistisk enn dette.

Da svarte du nok feil;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...