Gå til innhold

En venninnes betroelser

Anbefalte innlegg

Gjest dypt sjokkert
Skrevet

Etter å ha sittet å drukket vin i helgen sammen med en venninne er jeg dypt sjokkert. Hun fortalte meg at hun hadde for en tilfeldighet fått vite en venns ( hennes venns) passord til email. Hun skammer seg nå for at hun gjentatte ganger har gått inn på emailen hans og lest hans private beskjeder.

Hun er nok forelsket i denne vennen sin (der er hun usikker selv) og vil følge med han. Hun er helt sikker på at hun aldri aldri vil fortelle noen hva hun har sett, men at hun ikke har hatt noe godt av det vedgår hun.

Jeg er selvfølgelig dypt rystet, men ba henne for all del aldri snakke mer om det til noen. For å holde dette hemmelig for all evighet og aldri nevne det hun vet eller det hun har gjort. Hun nevnte muligheten for å fortelle han dette og be om unnskyldning, men det ba jeg henne la være å gjøre. Jeg synes dette bør ligge for evig og alltid.

Hva synes dere?

Skrevet

Hvis han oppdager dette, så blir det galt uansett hva hun gjør. Jeg tror det er det beste for henne å ikke fortelle noe og heller kutte ut snokingen. Det verste er jo hvis hun fortsetter å snoke, det er ikke pent gjort.

Ikke var det lurt av henne å fortelle dette til deg heller.

Skrevet

Hvis jeg hørte om noe sånt tror jeg umiddelbart ville "tystet" til vedkommende, helt anonymt selvsagt slik at han ikke viste hvem noen av dere var men iallfall kunne skaffet seg nytt passord.

Skrevet

Hun bør snarest "glemme" passordet hans og skal hun ha noen mulighet til å bli kjæreste med ham så bør hun aldri fortelle ham dette. Om dette hadde skjedd meg da min kjære og jeg var i bli-kjent-fasen så hadde jeg aldri innledet noe nærmere bekjentskap med ham - så mye er sikkert!

Skrevet

Jeg synes hun bør kutte ut snokingen og aldri fortelle det til andre.

Skrevet

Jeg hadde aldri syntes det hadde gitt meg noen glede å lese andres private mailer eller brev for den del.Kan godt skjønne hun skjemmes nå i etterkant.

Heller hadde jeg ikke fått sovet om natta med tanke på det jeg hadde gjort.

Skrevet

Hvis han oppdager dette, så blir det galt uansett hva hun gjør. Jeg tror det er det beste for henne å ikke fortelle noe og heller kutte ut snokingen. Det verste er jo hvis hun fortsetter å snoke, det er ikke pent gjort.

Ikke var det lurt av henne å fortelle dette til deg heller.

Er du sikker på at ikke det er venninnen som skriver?

Skrevet

Er du sikker på at ikke det er venninnen som skriver?

Nei, selvasgt ikke. Jeg er like lite sikker på dette som at du eventuelt tror at det er venninnen.

Men svaret mitt blir jo ikke noe annerledes om det skulle vise seg at det er venninnen som har skrevet innlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...