Gjest mij Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Etter 10 år ble jeg jaggu fridd til, gitt!! Og det var et øyeblikks overraskelse og glede - før nerver og bekymringer tok fullstendig overhånd. Sukk ;-) Det jeg spør om nå er hvor jeg kan finne flotte kjoler i Oslo og omegn - ikke brudekjoler altså. (Det blir ikke kirke, slør og hvit silkekjole) Uff, at det går an å få så mange motstridende tanker og følelser bare av å bli fridd til...... ) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 må tenke glade tanker:) hihi.. gratulerer forresten, er jo kjempe koslig dette 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Grattis!! :-) Nå blir'e slutt på å være kjerringemne....;-) 0 Siter
pastell Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer !! (Er dessverre ikke kjent i Oslo, så jeg kan nok ikke hjelpe deg med kjolebutikk.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.