Sofline Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg oppdaget i dag at fjernkontrollen var en ganske ekkel sak. Skikkelige møkkerander rundt hver knapp. Bakteriefreak som jeg er måtte jeg selvsagt gjør noe med det, så jeg ofret en tannbørste og gikk i gang. Så til katastrofen: 1-tallet har nå blitt til lydløsknapp, og flere av knappene virker ikke i det hele tatt, blant annet den svært ofte brukte tekst-tv-knappen. Jeg har ikke akkurat dyppet den i vann. Det var bare så vidt litt fukt, og jeg tenkte at når mobiltelefonen tåler det, må fjernkontrollen da også kunne ta en støyt. Kan jeg håpe på bedre tider, eller må jeg regne med å skulle investere i ny TV? I såfall tar jeg gjerne mot tips om hvilken jeg skal kjøpe. 0 Siter
Gjest eeehh Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Man trenger da ikke kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen er ødelagt? Hvor er hjernen din i dag da? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Man trenger da ikke kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen er ødelagt? Hvor er hjernen din i dag da? Den er hvor den pleier å være. Hva mener du jeg skal gjøre da? Selve TVen har bare knapper for kanalskiftning og høyere/lavere lyd. 0 Siter
astridny Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Den er hvor den pleier å være. Hva mener du jeg skal gjøre da? Selve TVen har bare knapper for kanalskiftning og høyere/lavere lyd. Jeg trur du kan bestille en ny fjernkonreoll der som du kjøpte tven din. ;-) Du behøver ikke kjøpe en ny en. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Jeg trur du kan bestille en ny fjernkonreoll der som du kjøpte tven din. ;-) Du behøver ikke kjøpe en ny en. TVen er ganske gammel. Jeg tviler på at de produserer den lenger. 0 Siter
Gjest eeehh Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 TVen er ganske gammel. Jeg tviler på at de produserer den lenger. Det er et kjent fenomen at man kan kjøpe fjernkontroller på feks Clas Ohlson som passer for alle TVer.. 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 TVen er ganske gammel. Jeg tviler på at de produserer den lenger. Hvis du spør i en elektrisk butikk, tror jeg du får tak i fjernkontroll som funker til de fleste tv-er. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte en selv. Tror det var El-kjøp. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Hvis du spør i en elektrisk butikk, tror jeg du får tak i fjernkontroll som funker til de fleste tv-er. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte en selv. Tror det var El-kjøp. Takk for tips! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Det er et kjent fenomen at man kan kjøpe fjernkontroller på feks Clas Ohlson som passer for alle TVer.. OK, så jeg er helt idiot fordi jeg ikke er kjent med Clas Ohlsons utvalg. 0 Siter
Gjest eeehh Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 OK, så jeg er helt idiot fordi jeg ikke er kjent med Clas Ohlsons utvalg. ja. dumma. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Hvis du spør i en elektrisk butikk, tror jeg du får tak i fjernkontroll som funker til de fleste tv-er. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte en selv. Tror det var El-kjøp. Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en. 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en. ja, den var dyr. Ca 1000 kr. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en. de har en på clas ohlson. koster mellom 100-200 kr tror jeg. Funker helt greit. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 de har en på clas ohlson. koster mellom 100-200 kr tror jeg. Funker helt greit. Takk. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Legg fjernkontrollen til tørk noen dager, så skal du se den begynner å virke igjen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Vi har også en stakkars fjernkontroll...eller vi hadde.... - uansett - den har reist på ferie til en eller annen krok i huset. Den har visst bevilget seg en lengre ferie nå enn til vanlig, vi har ikke sett den på 4-5-6 uker.... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Vi har også en stakkars fjernkontroll...eller vi hadde.... - uansett - den har reist på ferie til en eller annen krok i huset. Den har visst bevilget seg en lengre ferie nå enn til vanlig, vi har ikke sett den på 4-5-6 uker.... Den hentet vår- og sammen dro de på ferie til varmere strøk... (vi endte med å kjøpe ny fjernkontroll) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en. Clas Ohlson har billige fjernkontroller, jeg har hatt min i mange år og den funker nå ennå. ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Den er hvor den pleier å være. Hva mener du jeg skal gjøre da? Selve TVen har bare knapper for kanalskiftning og høyere/lavere lyd. Du får jo kjøpt nye fjernkontroller som fungerer på TV'en din da, ikke nødvendig å kjøpe ny TV:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 TVen er ganske gammel. Jeg tviler på at de produserer den lenger. det finnes universtalkontroller som fungerer på det meste, ikke noe problem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.