Gå til innhold

Stakkars fjernkontrollen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget i dag at fjernkontrollen var en ganske ekkel sak. Skikkelige møkkerander rundt hver knapp. Bakteriefreak som jeg er måtte jeg selvsagt gjør noe med det, så jeg ofret en tannbørste og gikk i gang.

Så til katastrofen: 1-tallet har nå blitt til lydløsknapp, og flere av knappene virker ikke i det hele tatt, blant annet den svært ofte brukte tekst-tv-knappen. Jeg har ikke akkurat dyppet den i vann. Det var bare så vidt litt fukt, og jeg tenkte at når mobiltelefonen tåler det, må fjernkontrollen da også kunne ta en støyt.

Kan jeg håpe på bedre tider, eller må jeg regne med å skulle investere i ny TV? I såfall tar jeg gjerne mot tips om hvilken jeg skal kjøpe.

Skrevet

Man trenger da ikke kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen er ødelagt? Hvor er hjernen din i dag da?

Skrevet

Man trenger da ikke kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen er ødelagt? Hvor er hjernen din i dag da?

Den er hvor den pleier å være. Hva mener du jeg skal gjøre da? Selve TVen har bare knapper for kanalskiftning og høyere/lavere lyd.

Skrevet

Den er hvor den pleier å være. Hva mener du jeg skal gjøre da? Selve TVen har bare knapper for kanalskiftning og høyere/lavere lyd.

Jeg trur du kan bestille en ny fjernkonreoll der som du kjøpte tven din. ;-)

Du behøver ikke kjøpe en ny en.

Skrevet

Jeg trur du kan bestille en ny fjernkonreoll der som du kjøpte tven din. ;-)

Du behøver ikke kjøpe en ny en.

TVen er ganske gammel. Jeg tviler på at de produserer den lenger.

Skrevet

Det er et kjent fenomen at man kan kjøpe fjernkontroller på feks Clas Ohlson som passer for alle TVer..

Gjest muskatnot
Skrevet

Hvis du spør i en elektrisk butikk, tror jeg du får tak i fjernkontroll

som funker til de fleste tv-er. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte en selv.

Tror det var El-kjøp.

Skrevet

Tror det var El-kjøp.

Takk for tips!

Skrevet

Det er et kjent fenomen at man kan kjøpe fjernkontroller på feks Clas Ohlson som passer for alle TVer..

OK, så jeg er helt idiot fordi jeg ikke er kjent med Clas Ohlsons utvalg.

Skrevet

OK, så jeg er helt idiot fordi jeg ikke er kjent med Clas Ohlsons utvalg.

ja. dumma.

Skrevet

Tror det var El-kjøp.

Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en.

Gjest muskatnot
Skrevet

Husker du cirka hva du betalte forresten? Jeg har tittet på El-kjøps hjemesider nå, og jeg finner bare en svært fancy og dyr en.

ja, den var dyr. Ca 1000 kr.

Skrevet

de har en på clas ohlson. koster mellom 100-200 kr tror jeg. Funker helt greit.

Skrevet

de har en på clas ohlson. koster mellom 100-200 kr tror jeg. Funker helt greit.

Takk.

Skrevet

Legg fjernkontrollen til tørk noen dager, så skal du se den begynner å virke igjen!

Skrevet

Vi har også en stakkars fjernkontroll...eller vi hadde....

- uansett - den har reist på ferie til en eller annen krok i huset. Den har visst bevilget seg en lengre ferie nå enn til vanlig, vi har ikke sett den på 4-5-6 uker....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vi har også en stakkars fjernkontroll...eller vi hadde....

- uansett - den har reist på ferie til en eller annen krok i huset. Den har visst bevilget seg en lengre ferie nå enn til vanlig, vi har ikke sett den på 4-5-6 uker....

Den hentet vår- og sammen dro de på ferie til varmere strøk...

(vi endte med å kjøpe ny fjernkontroll)

Skrevet

Clas Ohlson har billige fjernkontroller, jeg har hatt min i mange år og den funker nå ennå. :o)

Skrevet

Du får jo kjøpt nye fjernkontroller som fungerer på TV'en din da, ikke nødvendig å kjøpe ny TV:-)

Skrevet

det finnes universtalkontroller som fungerer på det meste, ikke noe problem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...