Gå til innhold

Stakkars fjernkontrollen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, så jeg er helt idiot fordi jeg ikke er kjent med Clas Ohlsons utvalg.

Ikke helt idiot fordi du ikke kjenner til Clas Ohlsons utvalg, men _litt_ idiot fordi du tror du må kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen ikke funker lenger:-)

Skrevet

Vi har også en stakkars fjernkontroll...eller vi hadde....

- uansett - den har reist på ferie til en eller annen krok i huset. Den har visst bevilget seg en lengre ferie nå enn til vanlig, vi har ikke sett den på 4-5-6 uker....

Vi får håpe den har en god tur. :-)

Skrevet

Legg fjernkontrollen til tørk noen dager, så skal du se den begynner å virke igjen!

Den ligger pent på bordet og tørker nå. Jeg prøvde med hårføneren, men det hjalp ikke.

Skrevet

Du får jo kjøpt nye fjernkontroller som fungerer på TV'en din da, ikke nødvendig å kjøpe ny TV:-)

Jeg har tittet rundt på nettet etter det, og enten koster de en formue, eller så er det sånne som bare kan justere lyd og kanaler, og det hjelper ikke mye når vi bruker diverse andre funksjoner ofte.

Skrevet

det finnes universtalkontroller som fungerer på det meste, ikke noe problem...

Har du noe konkret tips, en som man også kan bruke tekst-tv med og stille inn kanaler med? Jeg finner det nemlig ikke.

Skrevet

Clas Ohlson har billige fjernkontroller, jeg har hatt min i mange år og den funker nå ennå. :o)

Kan du også bruke den til tekst-tv? De jeg har funnet inn til nå i en ikke altfor dyr prisklasse har nemlig kun talltaster, kanalskift og høyrer/lavere lyd-knapper.

Skrevet

Ikke helt idiot fordi du ikke kjenner til Clas Ohlsons utvalg, men _litt_ idiot fordi du tror du må kjøpe ny TV fordi fjernkontrollen ikke funker lenger:-)

Ikke i forhold til de fjernkontrollene jeg kan finne til en OK pris. Jeg gidder nemlig ikke bruke 1000 kr på en fjernkontroll til en TV som antakelig ikke er verdt mer enn et par hundrelapper. :-)

Skrevet

Har du noe konkret tips, en som man også kan bruke tekst-tv med og stille inn kanaler med? Jeg finner det nemlig ikke.

Den fra chlas ohlson til 98 kr kan du gjøre alt det med.

Skrevet

Kan du også bruke den til tekst-tv? De jeg har funnet inn til nå i en ikke altfor dyr prisklasse har nemlig kun talltaster, kanalskift og høyrer/lavere lyd-knapper.

Min funker fint til tekst-tv også ja, ellers hadde jeg byttet den ut forlengst. Tekst-tv er et must!

Skrevet

Det er forskjell på en mb og en fjernkontroll. En mb er mer laget for å tåle fuktighet og vann, det er ikke en fjernkontroll.

Er du heldig så er det kun tørking som skal til, men det kan også være at fuktigheten har tatt knekken på noen komponenter.

Men du får kjøpe deg en ny kontroll, enten av samme original type eller en universal en, som passer til din tv.

Ta kontakt der du kjøpte tv'en din eller en annen tv-forhandler så ordner dette seg.

Skrevet

Det er forskjell på en mb og en fjernkontroll. En mb er mer laget for å tåle fuktighet og vann, det er ikke en fjernkontroll.

Er du heldig så er det kun tørking som skal til, men det kan også være at fuktigheten har tatt knekken på noen komponenter.

Men du får kjøpe deg en ny kontroll, enten av samme original type eller en universal en, som passer til din tv.

Ta kontakt der du kjøpte tv'en din eller en annen tv-forhandler så ordner dette seg.

Den virker heller ikke i dag. Jeg har fått noen god tips om billge universalkontroller under her, så jeg regner med det ordner seg til en billig penge. :-)

Skrevet

Min funker fint til tekst-tv også ja, ellers hadde jeg byttet den ut forlengst. Tekst-tv er et must!

http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251558&_path=251882;251433;251437;251558

Er de en av disse du har? Det er litt vanskelig å se hva knappene er til på bildene her synes jeg. Jeg spør fordi jeg regner med å måtte bestille over internett, for det blir litt langt å reise til Norge eller Sverige bare for å kjøpe fjernkontroll :-)

Skrevet

http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251558&_path=251882;251433;251437;251558

Er de en av disse du har? Det er litt vanskelig å se hva knappene er til på bildene her synes jeg. Jeg spør fordi jeg regner med å måtte bestille over internett, for det blir litt langt å reise til Norge eller Sverige bare for å kjøpe fjernkontroll :-)

Min er nok ikek i handelen lenger, den er minst 10 år gammel! :o)

Skrevet

Min er nok ikek i handelen lenger, den er minst 10 år gammel! :o)

Takk for svar allikevel! Jeg får vel bare bestille en med mange knapper og stase på det beste. :-)

Skrevet

Hvertfall den grå. Sikkert den andre også.

Urk, den er ikke tilgjengelig. Jeg kan ikke se jeg kan se noen tekst-tv-lignende knapp på den andre. Eller er jeg blind?

Skrevet

Urk, den er ikke tilgjengelig. Jeg kan ikke se jeg kan se noen tekst-tv-lignende knapp på den andre. Eller er jeg blind?

Uff, det er jeg ikke sikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...