Gå til innhold

<JENTE 18 ÅR>

Anbefalte innlegg

Gjest frida morgan

(JENTE 18 ÅR)... hei, jeg hadde sex med en gutt i begynnelsen av juni, det er nå ca3 mnd siden. dagen etter da jeg våknet hadde jeg helt forferdelige smerter i underlivet, akkurat som en brennende følelse, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg=S begynte nesten å grine(halsen ble veldig tørr et par dager senere ca-i think.: jeg følte at jeg nesten ikke fikk puste noen ganger: men dette forsvant etterhvert! legen sa at det var urinveisinfeksjon så jeg fikk pensilin. smertene begynte å avta så vidt etter en uke, og etter et par uker ble det bedre, smertene er i urinrret nå, og det har ikke gått over, jeg får det flere dager i uka, men ikke like store smerter som jeg hadde, men de siste to mnd har smertene vert på samme nivå. de dagene når jeg har det gjør det veldig vondt i urinrøret i noen sekunder og kommer tilbake innen et halvt min. dette kan pågå i flere timer, jeg føler at jeg blir varm noen ganger også. og litt rød og varm i øynene. også at det føles som om at jeg må knipe igjenn på en måte.har brukt pensilin flere ganger. kanskje tre kurer-ikke til hjelp. var på legevakta for to-tre uker siden, han trodde det kunne vere klamydia så jeg fikk en kur som het: azitromax azithromycin 500 mg, to tabletter jeg skulle ta samtidig, men dette har ikke hjolpet meg i det hele tatt. hva kan dette vere.......? =(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286555-jente-18-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...