Gjest frida morgan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (JENTE 18 ÅR)... hei, jeg hadde sex med en gutt i begynnelsen av juni, det er nå ca3 mnd siden. dagen etter da jeg våknet hadde jeg helt forferdelige smerter i underlivet, akkurat som en brennende følelse, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg=S begynte nesten å grine(halsen ble veldig tørr et par dager senere ca-i think.: jeg følte at jeg nesten ikke fikk puste noen ganger: men dette forsvant etterhvert! legen sa at det var urinveisinfeksjon så jeg fikk pensilin. smertene begynte å avta så vidt etter en uke, og etter et par uker ble det bedre, smertene er i urinrret nå, og det har ikke gått over, jeg får det flere dager i uka, men ikke like store smerter som jeg hadde, men de siste to mnd har smertene vert på samme nivå. de dagene når jeg har det gjør det veldig vondt i urinrøret i noen sekunder og kommer tilbake innen et halvt min. dette kan pågå i flere timer, jeg føler at jeg blir varm noen ganger også. og litt rød og varm i øynene. også at det føles som om at jeg må knipe igjenn på en måte.har brukt pensilin flere ganger. kanskje tre kurer-ikke til hjelp. var på legevakta for to-tre uker siden, han trodde det kunne vere klamydia så jeg fikk en kur som het: azitromax azithromycin 500 mg, to tabletter jeg skulle ta samtidig, men dette har ikke hjolpet meg i det hele tatt. hva kan dette vere.......? =( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286555-jente-18-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.