Gå til innhold

Mobilabb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er endelig 1 året gått og jeg kan skifte mobilabb. Men hvor finner jeg en slik kalkulator, der jeg ser hva som lønner seg for meg å velge. Hadde noextras. tidligere og var fornøyd da, men det har kanskje endret seg noe i løpet av ett år.

Ringer lite, men sender endel meldinger:)

Skrevet

Jeg ville valgt onecall. Du kan ringe 120 minutter gratis i måneden og sende 90 gratis sms. Etter at du har brukt opp de 90 sms'ene koster de 0,42 kr/stk. Det er ingen månedsavgift og du får regningen på mail. Og... Ja, det er sant. Har det selv og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg ville valgt onecall. Du kan ringe 120 minutter gratis i måneden og sende 90 gratis sms. Etter at du har brukt opp de 90 sms'ene koster de 0,42 kr/stk. Det er ingen månedsavgift og du får regningen på mail. Og... Ja, det er sant. Har det selv og er kjempefornøyd.

Hva skjer hvis du ringer mindre enn 120 minutter om måneden og sender færre enn 90 sms? Er alt gratis?

Skrevet

Telenor nonstop- fri sms og mms, 89 øre pr minutt uansett hvem du ringer. 299 kr pr mnd. Om du sender en del sms lønner dette seg.

sprelline1365380900
Skrevet

Har også ONE CALL og er kjempefornøyd. Min rekning har blitt betydelig mye lavere etter at jeg ble one call kunde :):)

Skrevet

Telenor nonstop- fri sms og mms, 89 øre pr minutt uansett hvem du ringer. 299 kr pr mnd. Om du sender en del sms lønner dette seg.

Takk for svar men, synes det var mye i fastbeløp per mnd. Sender ikke så mange meldinger at det vil lønne seg tror jeg.

Skrevet

Hva skjer hvis du ringer mindre enn 120 minutter om måneden og sender færre enn 90 sms? Er alt gratis?

Ser ut til at alt er gratis. Ingen mnd avgift. Er de første 120 min og 90 sms som er gratis. etter det koster det 42 øre for sms og 80 øre min. Hvis det er ikke er noe skjulte tall et eller annet sted :)

Skrevet

Da var det bestillt :) Virket greit dette. Skal bli godt å slippe mnds avgiften!

Skrevet

Har også ONE CALL og er kjempefornøyd. Min rekning har blitt betydelig mye lavere etter at jeg ble one call kunde :):)

Da har jeg bestillt one call og satser på lavere regninger på meg også :)

Skrevet

Takk for svar men, synes det var mye i fastbeløp per mnd. Sender ikke så mange meldinger at det vil lønne seg tror jeg.

Hvor mange sms sender du? Tror man skal sende 15-20 sms pr dag før det lønner seg . Men en gang i året kontakter telenor deg og tilbyr mellom 1000 og 1500 kr i avslag på fakturaen ( 5 mnd gratis sms) , eller avslag på en mobiltelefon :o) Dette må jo også komme med i regnestykket :o)

Skrevet

Ja, da er alt gratis. Jeg kunne nesten ikke tro det, men det er sant. Forrige måned betalte jeg ingenting. :)

Skrevet

Ja, da er alt gratis. Jeg kunne nesten ikke tro det, men det er sant. Forrige måned betalte jeg ingenting. :)

Det høres ut som et abonnement for meg.

Skrevet

Vet ikke hvor du finner en slik kalkulator. Men jeg kan i hvertfall anbefale One Call. Der sender du 90 meldinger gratis hver mnd., og ringer 120 minutter gratis. Ikke noen faste avgifter.

Skrevet

Takk for svar, men det så også ut til å bli dyrere enn one call som jeg bestillte meg. Har tele 2 i dag, og har vært litt uheldig med kundeservicen også, så hadde lyst til å skifte :)

Så nå får jeg se om det blir lavere regninger fremover :)

Skrevet

Vet ikke hvor du finner en slik kalkulator. Men jeg kan i hvertfall anbefale One Call. Der sender du 90 meldinger gratis hver mnd., og ringer 120 minutter gratis. Ikke noen faste avgifter.

Fant ikke noe kalkulator jeg heller, men bestillte one call, så ut som det kan passe mitt bruk. Regningen kan iallefall ikke bli større enn nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...