Gjest Carina 20, usikker Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg har i de siste månedene hatt to tilfeller av bortdovnenhet i armen og halve ansiktet. Jeg har opplevd dette som uroende. Etter og før tilfellene har jeg hatt vondt i hodet og hatt flimringer. tilfellene har vært en gang på høyre side og en gang på venstre. Jeg har vært hos legen med det 3 ganger. En gang i Tyrkia hvor det første tillfellet inntraff ( der fikk jeg beskjed om at det var dehydrering), andre gang på legevakt i norge ( der legen trodde det kunne være migrene som følge av p-pillene mine Yasmin) og tredje gang hos min fastlege som målte blodtrykk og ga meg nye p-piller. Selv om alle disse legene mener det er migrene, så er jeg så redd for at det kan være blodpropp, siden det har stått så mye om disse p-pillene mine i media om dagen. Hva tror du? Er det normalt med dovnenbort het som følge av migrene?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286557-blodpropp-eller-migrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.