Gå til innhold

Vil så gjerne fri men....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -Fri i vei!

Du trenger så absolutt ikke en dyr ring for å fri! Er jo koslig om du har en ring, men det trenger absolutt ikke være en dyr diamantring. Er ikke så veldig koslig for jenta heller, hvis du bruker opp alle pengene dine, bare for å få en fin ring!

Gjør heller noe koslig ut av selve frieriet! Som f.eks måneskinnstur med kakao i skogen eller ned til vannet. Eller en romantisk middag hjemme!

Husk at jenter elsker de små detaljene!!! Lykke til!

Annonse

Det der med ringen føler jeg er litt symbolsk, så hvis noen hadde fridd til meg med en helt vanlig ring, så hadde jeg ikke reagert negativt på det, tvert i mot! Ikke har jeg øye til å se om en ring er dyr eller ikke, heller. Men noen føler kanskje de må ha en "orntlig" forlovelsesring" å vise fram til omverdenen, vet ikke helt, kanskje du kan fiske litt og høre hva din kjæreste mener? Og en orntlig forlovelsesring kan være ganske enkel også, ikke koste flere tusen kroner....

Lykke til ihvertfall!

jeg er ikke jenten som vil ha en stor glinsende diamant, liker det enkelt og streit :)

var faktisk litt som en hadde skrevet til deg, det er ordene som følger med som teller. måten det blir gjort å sagt på.. og hvis ikke du vil bruke masse penger og du ikke helt vet hvilke ring hun liker, kan du snoke litt i juvelene hennes å se eller du kan lufte det for henne og dere kan se på ring sammen. og så kan du fri rundt juletider eller noe..

det gjodre vi, vi snakket om det og gikk å så på ring sammen. og plutselig (veldig overraskende) kom en søt gutt og spurte med den fineste ring! ( helt enkel, rundt 3000). men man kan få ringer billigere enn det altså!

Gjest noen tips

Du behøver ingen ring for å fri.

Men du kan godt ha en rimelig(ere) ring, hvis du / dere liker det symbolske i å sette på en ring. Det kan være en morsom plastring for den saks skyld.

Eller kjøpe en ring du kan sette inn sten(er) i senere, det er jo symbolsk, i og med at du ber om å tilbringe hele fremtiden sammen med henne. Så kan hun få satt inn sten(er) i den når du/dere har fått bedre inntekt, eller ved merkedager som morgengave (etter bryllupet), ved barnefødsler, eller ved andre anledninger.

Snakk med en gullsmed (gå flere steder, til du treffer en som forstår hva du vil ha).

Annonse

Gjest spurt om det samme

Det er litt morsomt å se svarene du får, fordi jeg har spurt om det samme en gang tidligere. Svarene da var at det ble stusselig uten ring og det skal for all del ikke være en billig plastring eller noe juggel. Ser at enkelte har svart det helt motsatte nå enn de gjorde til meg.

Mitt frieri endte til slutt uten ring. Vi hadde det veldig koselig mens vi lette etter ringer sammen.

Det er litt morsomt å se svarene du får, fordi jeg har spurt om det samme en gang tidligere. Svarene da var at det ble stusselig uten ring og det skal for all del ikke være en billig plastring eller noe juggel. Ser at enkelte har svart det helt motsatte nå enn de gjorde til meg.

Mitt frieri endte til slutt uten ring. Vi hadde det veldig koselig mens vi lette etter ringer sammen.

Det var slik min kjære fridde til meg. Var veldig fint å lete etter ring sammen! Fikk egentlig en veldig godt følelse og litt kick av den prosessen.

Gjest Gurojenta

Diamantring hadde ikke vært noe for meg ved et frieri. Jeg vil ha (og fikk) glatt gullring jeg, det er forlovelsesring for meg. De samme ringene brukte vi når vi giftet oss også. Men jeg synes et frieri skal ha ring, man skal gå ned på kne og man skal spørre "Vil du gifte deg med meg?". Hvis ikke hadde jeg følt meg litt snytt tror jeg....

Diamantring hadde ikke vært noe for meg ved et frieri. Jeg vil ha (og fikk) glatt gullring jeg, det er forlovelsesring for meg. De samme ringene brukte vi når vi giftet oss også. Men jeg synes et frieri skal ha ring, man skal gå ned på kne og man skal spørre "Vil du gifte deg med meg?". Hvis ikke hadde jeg følt meg litt snytt tror jeg....

Gå ned på kne? Håper du kødder.

*ler meg skakk*

Godt det ikke var min mann som skulle fri til deg, da :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...