Gå til innhold

Vil så gjerne fri men....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er dyrt for deg? :-) For noen er 2000 dyrt, for andre er 20000 dyrt... Jeg, som Sofline, bare håper at jeg blir fridd til jeg! :-)

Du kan jo kjøpe en alliansering, som dere kan putte stener i etter hvert (og da er det jo enkelt å finne gave til jubileer og sånn! :-)

Jeg ville vel egentlig følt meg litt snurt, dersom et frieri ikke inneholdt en ring. Men når jeg tenker etter, så blir det nok vanskelig for min del. Jeg har såpass tykke fingre, at en standard ring ikke passer. Dermed vil jeg heller være med å velge den ut, og bestille en størrelse som passer, enn å sitte der på frieriet med en ring som passer ytterst på lillefingeren!

Dersom du vil ha de egentlige tankene mine, så tenker jeg at dersom en blir enige om å gifte seg/forlove seg, så kan en gå sammen og velge ring. Dersom en frir, så har en allerede valgt ut ringer og frir med den ene. Jeg synes derimot at diamanter ikke er nødvendig i det hele tatt, og bryter med det enkle og vakre i en glatt gullring. Kanskje forlovelsesringer kan ha mønster, mens gifteringene er helt glatte. (spesielt dersom en kjøper rimelige forlovelsesringer og sparer til bedre gifteringer). Og jeg synes at begge to bør gå med forlovelsesringer! :-)

...håper jeg blir fridd til, hvis ikke så går jeg til verks på skuddårsdagen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...