Gå til innhold

Når man kun tenner på kjøttkaker

Anbefalte innlegg

Gjest trist, men sant.
Skrevet

Jeg er en mann i førtiårene som seksuelt bare tenner på kjøttkaker. Dette har vært et problem i mine tidligere forhold, og jeg har måttet velge mellom kjøttkakene og forholdene. Jeg føler en stor belastning på grunn av dette, fordi jeg ikke klarer å fungere normalt. Jeg har rett og slett ikke lyst på en partner, jeg foretrekker å lage hull i stekte kjøttkaker og belyste meg på denne måten. Finnes det en slags nettside for denne type fetisje, eller må man søke profesjonell hjelp?

Skrevet

Jeg ville foreslå at du forsøker deg på fiskeboller i stedet. Tror ikke at damene blir like sjalu på fiskeboller som kjøttkaker.

Skrevet

Jeg ville foreslå at du forsøker deg på fiskeboller i stedet. Tror ikke at damene blir like sjalu på fiskeboller som kjøttkaker.

Eller fiskekaker!!:o) med brun saus.

Skrevet

Prøvstua tyttebær til. Og en persilledusk mellom tenna.

Skrevet

HA HA. Hva med en joikakake? Ler så jeg holder på å falle av stolen: )

Skrevet

HÆ er det sant? er kjøttkaker bedre enn damer? jeg vet hva du kan gjøre! BYTT! bruk kjøttkakene som damer og SPIS damene!! hahaha

Skrevet

HA HA. Hva med en joikakake? Ler så jeg holder på å falle av stolen: )

Blir ikke plass til store hullet i en joikakake, men for alt vi vet passer det kanskje utmerket? ;-)

Skrevet

Blir ikke plass til store hullet i en joikakake, men for alt vi vet passer det kanskje utmerket? ;-)

Man trenger hele boksen må skjønne, med saus og det hele. :-)

Skrevet

Man trenger hele boksen må skjønne, med saus og det hele. :-)

Det der var i grunnen _litt_ "beyond need to know basis"....;-)

Skrevet

Du skal være rimelig dårlig utstyrt for at fiskeboller skal være store nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...