Gjest trist, men sant. Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg er en mann i førtiårene som seksuelt bare tenner på kjøttkaker. Dette har vært et problem i mine tidligere forhold, og jeg har måttet velge mellom kjøttkakene og forholdene. Jeg føler en stor belastning på grunn av dette, fordi jeg ikke klarer å fungere normalt. Jeg har rett og slett ikke lyst på en partner, jeg foretrekker å lage hull i stekte kjøttkaker og belyste meg på denne måten. Finnes det en slags nettside for denne type fetisje, eller må man søke profesjonell hjelp? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg ville foreslå at du forsøker deg på fiskeboller i stedet. Tror ikke at damene blir like sjalu på fiskeboller som kjøttkaker. 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg ville foreslå at du forsøker deg på fiskeboller i stedet. Tror ikke at damene blir like sjalu på fiskeboller som kjøttkaker. Eller fiskekaker!!) med brun saus. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Prøvstua tyttebær til. Og en persilledusk mellom tenna. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 HA HA. Hva med en joikakake? Ler så jeg holder på å falle av stolen: ) 0 Siter
Kana3 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 HÆ er det sant? er kjøttkaker bedre enn damer? jeg vet hva du kan gjøre! BYTT! bruk kjøttkakene som damer og SPIS damene!! hahaha 0 Siter
morsan Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 HA HA. Hva med en joikakake? Ler så jeg holder på å falle av stolen: ) Blir ikke plass til store hullet i en joikakake, men for alt vi vet passer det kanskje utmerket? ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Blir ikke plass til store hullet i en joikakake, men for alt vi vet passer det kanskje utmerket? ;-) Man trenger hele boksen må skjønne, med saus og det hele. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Man trenger hele boksen må skjønne, med saus og det hele. :-) Det der var i grunnen _litt_ "beyond need to know basis"....;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Jeg ville foreslå at du forsøker deg på fiskeboller i stedet. Tror ikke at damene blir like sjalu på fiskeboller som kjøttkaker. Du skal være rimelig dårlig utstyrt for at fiskeboller skal være store nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.