sprelline1365380900 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Dette har sikkert vært oppe flere ganger her før, men jeg håper på noen svar for det jeg Vi er 4 damer, rett over de 30, som skal på storbyferie. Ikke før til våren da, men vi er allerede igang med å prate om hvor vi skal. Eneste vi vet er at vi skal ikke til Praha eller Paris(der har vi vært før alle sammen). Så vi ønsker å reise til en by der ingen av oss har vært før. Vi har vært inne på tanken om Roma, Bacelona, Riga, Krakow... Noen som har noe godt på hjerte om en eller flere av disse stedene, og som virkelig anbefaler at dit MÅ vi dra. Vi ønsker en by med cafeliv, shopping, litt sightseeing..ja lett blanding Kanskje noen har helt andre byer å anbefale..?!? 0 Siter
aggavagga Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Los Angeles, Chicago, New York. Hong Kong, Tokyo, Beijing Teheran, Beirut, Jerusalem Det trenger ikke nødvendigvis å være europeiske byer:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 I grunn et stort luksusproblem. Alle de nevnte byene og mange andre dekker de kriteriene du nevne, skjønt Riga er vel i grunn mer en "gutteby" med billig sprit og lettvinte damer.. Gå for Barcelona dere:) 0 Siter
....AV Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Berlin! Fantastisk kulturliv, bra kafeliv og shopping, spennende historie. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Tallin eller Tartu i Estland er min anbefaling. Dere kan shoppe masse til rimelige priser, spise godt, og dra på spa noen dager også. Estland har det meste 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Los Angeles, Chicago, New York. Hong Kong, Tokyo, Beijing Teheran, Beirut, Jerusalem Det trenger ikke nødvendigvis å være europeiske byer:) Valencia!! Nyyydelig by! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.