Gå til innhold

Storbyferie!

sprelline1365380900

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Dette har sikkert vært oppe flere ganger her før, men jeg håper på noen svar for det jeg :)

Vi er 4 damer, rett over de 30, som skal på storbyferie. Ikke før til våren da, men vi er allerede igang med å prate om hvor vi skal. Eneste vi vet er at vi skal ikke til Praha eller Paris(der har vi vært før alle sammen). Så vi ønsker å reise til en by der ingen av oss har vært før. Vi har vært inne på tanken om Roma, Bacelona, Riga, Krakow...

Noen som har noe godt på hjerte om en eller flere av disse stedene, og som virkelig anbefaler at dit MÅ vi dra. Vi ønsker en by med cafeliv, shopping, litt sightseeing..ja lett blanding :) Kanskje noen har helt andre byer å anbefale..?!?

Skrevet

Los Angeles, Chicago, New York.

Hong Kong, Tokyo, Beijing

Teheran, Beirut, Jerusalem

Det trenger ikke nødvendigvis å være europeiske byer:)

Skrevet

I grunn et stort luksusproblem. Alle de nevnte byene og mange andre dekker de kriteriene du nevne, skjønt Riga er vel i grunn mer en "gutteby" med billig sprit og lettvinte damer..

Gå for Barcelona dere:)

Skrevet

Berlin!

Fantastisk kulturliv, bra kafeliv og shopping, spennende historie.

Gjest best wishes
Skrevet

Tallin eller Tartu i Estland er min anbefaling. Dere kan shoppe masse til rimelige priser, spise godt, og dra på spa noen dager også. Estland har det meste :)

Skrevet

Los Angeles, Chicago, New York.

Hong Kong, Tokyo, Beijing

Teheran, Beirut, Jerusalem

Det trenger ikke nødvendigvis å være europeiske byer:)

Valencia!! Nyyydelig by!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...