Gjest ...hva skal jeg bli når jeg blir stor?? Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Begge disse yrkene er noe jeg kunne tenkt meg... Hvor og hvordan får man tatt dette ved siden av jobben?? Noen som kan fortelle meg deet? Er det i det hele tatt mulig med 80% stilling, lar det seg gjennomføre (har to barn og) Har så lyst å finne meg en jobb som jeg virkelig interresserer meg for, er så lei av å bare ta til takke med en jobb, kun forsi jeg trnger pengene... 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Å jobbe 80% høres veldig mye ut hvis du skal studere, selv med deltid. Jeg vil si at skal du studere må du disse tre årene ofre mesteparten av tiden til studier hvis du skal henge med og få et godt resultat. Skal man bli spl eller bvp bør man absolutt gjøre best mulig resultat for å bli godt nok rustet til å jobbe med dette yrket. Blir litt skremt av at noen folk tar så lett på dette. Det er dog min mening da. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Kanskje du kan jobbe litt mindre og ta studielån i tillegg? Det er hardt å studere. For meg er det minst 120 % "stilling" i uken... Men nå tar jeg en annen utdannelse (uten at jeg tror at disse utdannelsene du tenker på er noen "lett match") 0 Siter
Sofline Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Å jobbe 80% høres veldig mye ut hvis du skal studere, selv med deltid. Jeg vil si at skal du studere må du disse tre årene ofre mesteparten av tiden til studier hvis du skal henge med og få et godt resultat. Skal man bli spl eller bvp bør man absolutt gjøre best mulig resultat for å bli godt nok rustet til å jobbe med dette yrket. Blir litt skremt av at noen folk tar så lett på dette. Det er dog min mening da. Ikke alle studier tar opp like mye tid. Jeg bruker absolutt ikke 37 timer i uka på fulltidsstudiet mitt. Sykepleier på fulltid ved siden av 80% jobb blir nok vanskelig ut fra hva jeg har hørt fra min sykepleiervenninne, barnevernspedagog skal jeg ikke uttale meg om. Men det er absolutt mulig å studere ved siden av jobb. 0 Siter
Tralla Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Vil nok bli vanskelig å gjennomføre med en 80 % stilling ved siden av. Sykepleien har iallefall nesten halvparten praksis, der det er krav om i gjennomsnitt 4 dager på praksisstedet i tillegg til skoledager og oppgaver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.