Gå til innhold

vondt i livmorveggen under samleie...

Anbefalte innlegg

hei!! jeg er en jente på 22 år som hver gang når jeg har sex får kjempe vondt i livmorveggen. hver gang penishodet går inn og treffer veggen,¨så kjennes det som jeg blir knivstukket.. det gjør så vondt at jeg holder på å begynne å grine, men jeg er redd for å fortelle det til min partner, og later som ingen ting.. men det er forferdelig, og jeg nyter aldri sex.. jeg bare biter tennene sammen, og håper det hele går over veldig fort..det gjør vondere i forskjelleige stillinger, det er verste er når jeg blir tatt "bakfra". og ofte kjenner jeg det dager etter samleie også, at det gjør vondt i magen liksom.det er sårt... det virker som det gjør vondere jo større penisen er.. jeg er så lei av å ha det slik,og det gjør så vondt at jeg vet ikke om jeg holder ut sex lenger.. har du hørt om noe liknende før? kan du være så snill og hjelpe meg.. hva kan være galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286583-vondt-i-livmorveggen-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok skjedeveggen du mener, penis er ikke i nærheten av livmorveggen.

Uansett er det jo helt uholdbart å ha det sånn! Du må fortelle dette til din samboer så fort som mulig og ikke ha samleie før du har fått sjekket ut dette her hos lege.

Det er nok skjedeveggen du mener, penis er ikke i nærheten av livmorveggen.

Uansett er det jo helt uholdbart å ha det sånn! Du må fortelle dette til din samboer så fort som mulig og ikke ha samleie før du har fått sjekket ut dette her hos lege.

jeg har også hatt det slik.til slutt var det så smertefult at jeg måtte slutte å ha sex. ventet i noen mnd,men like ille var det. ble henvist til gynekolog og hun fikk ikke inn den redskapen dem bruker engang.jeg hylte av smerte når hun rørte med en finger inni kjeden. jeg ble behandlet for noe som heter vestibulitt og partiell vaganisme. behandlinga tok ca 3 mnd. men nå er det mye bedre. kan enda kjenne noe smerte vist samleie blir litt tørt. prøv å få i informasjonen fra en gynekolog.vist ikke skal jeg prøve å få overlevert deg den på en eller annen måte... lykke til....

Gjest sjøstjerna

Kankje han kommer borti livmorhalsen ved noen av stillingene? Det kan være veldig vondt.

Kan unngås, ved å unngå akkurat den type stilling- eller forhindre han i å komme for langt inn. Og kan kanksje unngås dersom du er skikkelig opphisset? Tror anatomien blir noe endret da, og kanksje er ikke livmorhalsen like "tilgjengelig" for støt da?

Annonse

Kjære deg da !

Du må gi beskjed til partneren din at det gjør vondt. si at han ikke skal ta den så langt inn. Det er veldig ubehagelig når det skjer. Det eneste som hjelper er at han ikke tar den helt inni deg. Hva er vitsen i å ha sex når du ikke tør å si hva du mener og snakke åpent om sex? Du får en vond opplevelse på hva sex innebærer når du ikke gir beskjed om hva du føler, tenker og alt det der. Og hvis han tar deg bakfra så er det den "verste" stillingen hvis han har stor penis. Da treffer han ivertfall bunnen.

Snakk med han, det er det eneste og riktige du kan gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...