Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vist skikkelig inn å spille poker for tiden.

Hva synes dere om 16 åringer som spiller "penge" poker?

Sønnen min og noen kamerater har i noen år spilt poker. Tidligere spilte de med sjablonger, men så gikk det over til skikkelig penger.

Han har vært med et par ganger når de har spilt for 50 kr. Nå har de gått over til å spille for 100 og det synes han er for mye og har ikke vært med siden. For et par helger siden skulle de spille sammen med noen andre litt eldre gutter. De satser 300 hver. Dette synes han heldigvis var sykt mye som han sa. Er veldig fornuftig, noe jeg er glad for selvfølgelig. Hva synes andre foreldre om dette?

Nå skulle gjengen spille igjen ikveld, men han sa han ikke kunne...

Jeg sa til han at det gjør ikke noe om han spiller litt av og til, men han ville ikke sier han. Nå har han sittet hjemme alene istedet ganske mange kvelderog det er jo ikke så kjekt det heller. Fins jo mye verre ting å finne på i den alderen enn å spille poker. Bare de klarer å sette grense og at ikke beløpene blir raskt høyere og høyere....

Jeg har sagt til han også at det er jo litt rart at de kan spille for så mange penger. Alle går på videregående skole og ingen av dem jobber.

Synes dette er vanskelig. Vil jo ikke oppfordre ham til å spille poker. Men vil heller ikke at han skal bli sittende hjemme alene hver kveld heller.

Hva mener andre foreldre? Takknemlig for svar!

Skrevet

Vanskelig dillemma. Driver de aldri med annet enn å spille poker når de er sammen? Jeg synes du skal være glad for at du har en så fornuftig sønn. 300 kroner er altfor mye å spille om.

Skrevet

Vanskelig dillemma. Driver de aldri med annet enn å spille poker når de er sammen? Jeg synes du skal være glad for at du har en så fornuftig sønn. 300 kroner er altfor mye å spille om.

De trener veldig mye alle sammen, så det er når de slapper av de har begynt med dette. Bl. a istedet for se film.

Skrevet

De trener veldig mye alle sammen, så det er når de slapper av de har begynt med dette. Bl. a istedet for se film.

Så de spiller alltid poker når de slapper av? Har sønnen din foreslått andre aktiviteter?

Skrevet

Så de spiller alltid poker når de slapper av? Har sønnen din foreslått andre aktiviteter?

Nei, det tviler jeg på at han har. Tror han håper det er en flopp som snart går over siden det er først nå i det siste det har blitt såpass ofte. Før var det en gang iblandt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...