Gå til innhold

Dere som går på attføring: hvor mye får dere?

Anbefalte innlegg

Gjest forever client
Skrevet

Jeg har akkurarat fått det, og ser nå at jeg har fått 7300 på konto. Er bekymret for hvordan jeg skal endene til å møtes med tanke på alle utgifter jeg har.

Hvor mye får dere?

Gjest muskatnot
Skrevet

Hvis jeg husker riktig, så fikk jeg utbetalt penger to ganger pr måned

da jeg var på attføring. Er du helt sikker på at det beløpet du nevner

ikke er for halve måneden?

Gjest forever client
Skrevet

Hvis jeg husker riktig, så fikk jeg utbetalt penger to ganger pr måned

da jeg var på attføring. Er du helt sikker på at det beløpet du nevner

ikke er for halve måneden?

Det er det jeg håper på, men men hvis dette er for halve måneden så blir det jo altfor mye det også. ikke at jeg har noe i mot det, men .......

Gjest muskatnot
Skrevet

Det er det jeg håper på, men men hvis dette er for halve måneden så blir det jo altfor mye det også. ikke at jeg har noe i mot det, men .......

Da bør du ringe i morgen til NAV for å finne ut av det.

Hvis du får for mye, må du i alle fall si fra. Du må bare

betale det tilbake siden... Lykke til!

Skrevet

Jeg får like mye som deg pr. mnd, så det er nok ikke feil.

Gjest forever client
Skrevet

Jeg trodde det var omtrent minste utbetaling minus skatt?

Skal ikke se bort ifra at det er det.

Skatter 21 prosent. Men stemmer det da at man får utbetalt penger to ganger i måneden?

Gjest forever client
Skrevet

Jeg får like mye som deg pr. mnd, så det er nok ikke feil.

Får du penger to ganger i måneden eller en gang?

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at det er det.

Skatter 21 prosent. Men stemmer det da at man får utbetalt penger to ganger i måneden?

Det er lenge siden jeg gikk på attføring og da fikk jeg en gang i mnd.

Skrevet

To ganger.

Skrevet

Jeg får to ganger, med ca 7300 til sammen. Jeg tror det er absolutt minstesats.

Det er bare å belage seg på sosialen. Lykke til.

Skrevet

fikk 4500 sist, nå 4200, hver fjortende dag. Altså tilsammen hver mnd litt over 8000 kr.

Er jævlig upraktisk... regningene kommer jo over 4000 kr da!!

Skrevet

Hvis du går i 100 % attføring får du utbetalt hver 14. dag, så slik sett bør du ikke klage. Jeg har utbetalt 5800 kr to ganger i måneder, ikke noe å bli rik av...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg får 7556x2 i måneden. Da får jeg tillegg for to barn. Søstra mi som sikkert hadde 150 000 mer i lønn enn meg får utbetalt rundt en hundrelapp mindre enn meg sida ho ikke har barn under 18 år.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Attføringspenger utbetales for to uker i slengen. Du har ikke fått inni noen andre ytelser som også dekkes av NAV arbeid? Ene gangen i måneden får f. eks jeg utbetalt for barnetilsyn sammen med attføringspengene hvis det passer med datoene.

Gjest forever client
Skrevet

Attføringspenger utbetales for to uker i slengen. Du har ikke fått inni noen andre ytelser som også dekkes av NAV arbeid? Ene gangen i måneden får f. eks jeg utbetalt for barnetilsyn sammen med attføringspengene hvis det passer med datoene.

jeg må sjekke ut dette, men det er så himla vanskelig å hele tatt komme frem til NAV på telefonen. og nettsidene sier ingenting om det.

Ja jeg er hundre prosent på attføring mener jeg å tro.

Gjest ChiengMai
Skrevet

jeg må sjekke ut dette, men det er så himla vanskelig å hele tatt komme frem til NAV på telefonen. og nettsidene sier ingenting om det.

Ja jeg er hundre prosent på attføring mener jeg å tro.

Får du attføringspenger er det gjort et vedtak og du har vel fått utskrift av dette? Der skal det stå attføringsytelse pr. dag, og hvilken årsinntekt denne er regnet ut fra. Du sender inn meldekort for 10 dager i slengen (to uker) som når man er arbeidsledig og går på arbeidsledighetstrygd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...