Gå til innhold

En morsom ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha!! i dag lærte jeg noe gøy på skolen som jeg vil fortelle, eller, forresten, dere kan gjette=) vet noen av dere hvordn glassmaneter får barn? prøv å gjett! så kanskje jeg kan lese noen morsomme svar før jeg sier det,, ehmm,, det kan jo hende dere ikke interesserer dere for det i det hele tatt men,, men det er litt morsomt skjønner dere,,,=) =) =) =)

Skrevet

Sædceller fra hannen svømmer inn gjennom "munnen" på hunnmaneten..

Skrevet

Brennmaneter vokser i hvert fall opp fra bakken:) De blir først små - hva skal jeg kalle det - polypper- på steinene. Og så vokser de opp derfra... Veldig sykt. Vet ikke hvordan de blir unnfanget, altså... Tror de er larver aller først:)

Skrevet

Sædceller fra hannen svømmer inn gjennom "munnen" på hunnmaneten..

=( trodde ingen visste sånnt jeg,, nå var det ikke noe gøy lenger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...