Kana3 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Haha!! i dag lærte jeg noe gøy på skolen som jeg vil fortelle, eller, forresten, dere kan gjette=) vet noen av dere hvordn glassmaneter får barn? prøv å gjett! så kanskje jeg kan lese noen morsomme svar før jeg sier det,, ehmm,, det kan jo hende dere ikke interesserer dere for det i det hele tatt men,, men det er litt morsomt skjønner dere,,,=) =) =) =) 0 Siter
double Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Sædceller fra hannen svømmer inn gjennom "munnen" på hunnmaneten.. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Brennmaneter vokser i hvert fall opp fra bakken:) De blir først små - hva skal jeg kalle det - polypper- på steinene. Og så vokser de opp derfra... Veldig sykt. Vet ikke hvordan de blir unnfanget, altså... Tror de er larver aller først:) 0 Siter
Kana3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Sædceller fra hannen svømmer inn gjennom "munnen" på hunnmaneten.. =( trodde ingen visste sånnt jeg,, nå var det ikke noe gøy lenger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.